فرمانده قرارگاه قدس: سپاه تا رفع مشکلات سیل‌زدگان در کنار مردم سیستان و بلوچستان است

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه تا عادی‌ شدن شرایط در سیستان و بلوچستان و رفع مشکلات، در کنار مردم این استان است و کمک‌های امدادی و غذایی را ادامه خواهد داد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، سیدحسن مرتضوی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات این قرارگاه برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در این زمینه با همکاری‌های انجام‌شده هزار کیسه آرد، ۲ هزار کنسرو، ۳ هزار بطری آب معدنی، هزار سری اسباب‌بازی، ۳۰۰ بسته سبد کالا، ۲۰۰ کیسه خواب، ۲۰۰ تخته پتو و هزار گالن آب به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اهدا شده است.

وی تاکید کرد: خدمت‌رسانی به مردم شریف و انقلابی سیستان و بلوچستان وظیفه ماست و به آن افتخار می‌کنیم. نیروهای امدادی قرارگاه قدس به صورت شبانه‌روزی در مناطق سیل‌زده حضور دارند و ماموریت‌های امداد و نجات را اجرا می‌کنند. قرارگاه قدس از آغاز سیل در استان، در کنار مردم این خطه بود و به کمک‌های خود ادامه خواهد داد.

مرتضوی یادآور شد: نیروی زمینی سپاه تا عادی‌شدن شرایط در سیستان و بلوچستان و رفع مشکلات، در کنار مردم عزیز این استان است و کمک‌های امدادی و غذایی را ادامه خواهد داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.