علیاری: برای حریفان ذوب‌آهن آسان پنالتی می‌گیرند

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، مجید علیاری درباره شکست یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل سپاهان در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار داشت: دربی  اصفهان، بازی خوب و پایاپایی بود و بازی را خیلی خوب شروع کردیم. بازی را طبق روندی که آقای ربیعی گفته بود رو به جلو بردیم؛ نظرم اعلام پنالتی، شرایط را برای ما کمی سخت کرد. در صورتی که فکر نکنم پنالتی آنچنانی بود. تصمیم داور برای اعلام پنالتی کمی سختگیرانه بود. مشابه همین اتفاق در بازی استقلال خوزستان و شمس آذر برای ما افتاد اما پنالتی گرفته نشد.

بازیکن ذوب‌آهن راجع‌ به موقعیت‌های گلزنی از دست رفته تیمش، عنوان کرد: اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. در ۵-۴ مسابقه اخیر خیلی خوب بازی کردیم، اما نتایج دلخواه ما نبود. از نظر موقعیت کمی بدشانس بودیم. داوران برای رقبای ما آسان پنالتی می‌گیرند اما برای ما سخت. امیدواریم همین شرایط را حفظ کنیم تا روند نتایج را تغییر دهیم.

علیاری در پاسخ به این سؤال که بعد از استعفای محمد ربیعی شرایط سبزپوشان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: من قبلاً هم شاگرد ایشان بودم. با حضور محمد ربیعی شرایط‌مان رو به پیشرفت است؛ اما به دلیل مصدومیت چند بازیکن، دست سرمربی روی نیمکت خیلی بسته است و ما مثل سپاهان بازیکن آنچنانی که بخواهیم تعویض کنیم؛ اما ما خوب کار می‌کنیم و تلاش‌مان ادامه می‌دهیم، ان‌شاءالله نتایج هم برای ما برمی‌گردد. نمی‌شود که همیشه بدشانس باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.