مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران: نقشه مهندسی فرهنگی استان، با نگاه به اسناد بالادستی، قوانین مربوطه و فرهنگ بومی محلی در حال تدوین است

نشست صمیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با جامعه نخبگانی و معاونان فرهنگی اجتماعی دانشگاههای سراسر استان برای گام نهایی تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان در محل دانشگاه مازندران برگزار شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرزوبه نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، نشست معاونان فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌های استان روز چهارشنبه «۲۹ فروردین‌» در دانشگاه مازندران برگزار شد.
در این نشست احسان آهنگر عنوان کرد: در تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران، همه اسناد بالادستی و قوانین مربوطه مطالعه و فرهنگ بومی محلی نیز دیده شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه در تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی به پنج کلان مسئله رسیدیم عنوان کرد: روند تدوین نقشه مهندسی فرهنگی در استان به این صورت است که در ابتدا پنج اولویت فرهنگی استان مشخص می‌شود و در مرحله بعد برنامه‌های عملیاتی در یک دوره ۵ساله برای رفع نظام مسائل فرهنگی پیشنهاد می گردد.
مرتضی علویان، معاون فرهنگی دانشگاه مازندران گفت: معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته جاری نشست‌هایی با دانشجویان و صاحبنظران و اساتید دانشگاه خود برای تدوین سند جامع فرهنگی استان برگزار کنند و نتیجه نظرات را به دانشگاه مازندران انتقال دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.