مالکی: اگر اسرائیلی‌ها دنبال تلافی باشند ایران عملیات سخت‌تری انجام می‌دهد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر اسرائیلی‌ها به قول خودشان دنبال تلافی باشند حتما ایران عملیات سخت‌تری انجام می‌دهد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، فداحسین مالکی ، با اشاره به عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: بعد از اقدامات خونین اسرائیلی‌ها در غزه و افزایش گستاخی آنها در منطقه حماس عملیات طوفان‌الاقصی را انجام داد رژیم صهیونیستی هرکاری کرد و به هر دری زد تا حیثیت سیاسی خود را تامین کند آخرین حرکتش هم حمله به کنسولگری ایران در دمشق بود. حرکتی خارج از عرف بین‌الملل که خیلی از کشورها محکوم کردند. بعد از آن ایران با عملیات «وعده صادق» به رژیم صهیونیستی پاسخ داد که حق جمهوری اسلامی ایران بود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در عین حال تصریح کرد: در این شرایط شاهد کری‌خوانی‌هایی توسط مقامات اسرائیل و صهیونیستی هستیم؛ اگر آنها بخواهند به حرکات‌شان ادامه دهند و یا به قول خودشان دنبال تلافی باشند حتما ایران عملیات سخت‌تری انجام می‌دهد.

مالکی اضافه کرد: البته که اسرائیل به چند دلیل نمی‌تواند چنین کاری انجام دهد چون اساسا توان و بنیه دفاعی اسرائیل در این حد نیست. پیشرفتگی آنها به اندازه‌ای نیست که بخواهند چند هزار کیلومتر پهپاد و موشک بفرستند البته که ایران تدابیر لازم را پیش‌بینی کرده و برنامه ریزی‌هایی دارند قطعا این دفعه پاسخ ما سخت‌تر خواهد بود.

وی در ادامه با بیان این‌که عملیات «وعده صادق» توان و ظرفیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه را نشان داد، اظهار کرد: بنابر اعتراف رسانه‌های خارجی آنها فکر نمی‌کردند این عملیات در این حجم وسیع باشد، عملا موازنه قدرت به هم خورده است سکوت سازمان ملل و عدم صدور بیانیه در شورای امنیت علیه ایران هم به همین دلیل است در واقع آنها دست رد به سینه اسرائیل زدند چون هم حق با ایران بود هم این‌که احساس کردند تهدید ایران جدی است و اگر حرکتی انجام دهند قطعا موضوع ادامه پیدا می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.