علی‌آبادی: برای المپیک به اسم‌ها توجه نکنیم/ میرزازاده می‌تواند لوپز کوبایی را ببرد

پیشکسوت کشتی فرنگی ایران از عملکرد تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا تمجید کرد و گفت: کشتی فرنگی ایران آینده بسیار خوبی دارد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، رحیم علی‌آبادی ، درباره قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان، اظهار کرد: عملکرد بچه ها و کادر فنی در این رقابت‌ها خیلی خوب بود و خوشخبتانه جوانان کشتی فرنگی ایران نشان دادند که از شایستگی‌های فنی زیادی برخوردارند. فرنگی‌کاران ما جوان و آینده‌دار هستند و پشتوانه‌سازی خوبی در کشتی فرنگی ما انجام شده است.

دارنده مدال‌های نقره المپیک و نقره و برنز جهان، با اشاره به سطح بالای این مسابقات، گفت: کشورهایی مثل ژاپن، کره جنوبی و قرقیزستان با کشتی‌گیران خیلی خوبی در این مسابقات حاضر شدند و در بیشتر اوزان شاهد رقابت‌های جذابی بودیم. بچه‌های ما هم در بیشتر اوزان مطمئن و با اعتماد به نفس بالا مبارزه کردند و در مجموع نمره قبولی گرفتند. کشتی فرنگی ما آینده خوبی دارد و باید نقاط ضعف برخی کشتی‌گیران ما در حالت خاک یا سرپا هم مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه کشتی فرنگی ایران شانس بالایی برای افتخارآفرینی در المپیک دارد، گفت: چهره‌هایی مثل ساروی و میرزازاده نشان دادند در شرایط بسیار خوبی هستند و قطعا از شانس‌های مدال ما در المپیک خواهند بود. ساروی واقعا خوب کشتی گرفت و میرزازاده هم بار دیگر نشان داد کشتی‌گیر صاحب سبکی در جهان است. او برای طلای المپیک فقط لوپز کوبایی را پیش رو دارد که البته او هم پیر شده و میرزازاده می‌تواند او را از پیش رو بردارد. کشتی‌گیرانی مثل اسماعیلی هم واقعا نمایش بسیار خوبی داشتند و نشان دادند آینده درخشانی دارند.

علی‌آبادی در ادامه درباره سیاست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی برای انتخاب برترین کشتی‌گیران برای حضور در المپیک از طریق مبارزه انتخابی، گفت: رنگرز و کادر فنی تیم ملی کارشان را بلد هستند. ما نباید به اسم‌ها توجه کنیم و هر کشتی‌گیری که شایسته‌تر است را باید به المپیک بفرستیم. بهترین روش برای انتخاب برترین‌ها، برگزاری دیدار انتخابی است. در گذشته در برخی موارد اتفاقاتی رخ می‌داد که فقط به یک کشتی‌گیر در میادین مهم میدان داده می‌شد اما الان پشتوانه‌های خوبی داریم و اگر بخواهیم فقط به یک کشتی‌گیر توجه کنیم باید فاتحه کشتی را بخوانیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.