فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین: ارتش در عرصه‌های مختلف جوابی دندان‌شکن به دشمن داده است

فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: ارتش در عرصه‌های مختلف جوابی دندان‌شکن به دشمن داده است و وجود ارتش لازم و ضروری است چراکه ما همواره دوشادوش نیروی انتظامی سپاه و بسیج مردمی قدم برداشته‌ایم.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، امیر سرتیپ دوم محمد شفیعی در مراسم رژه گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی که چهارشنبه ۲۹ فرودین در میدان ارتش قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه لشکر ۱۶ زرهی ۲۹۵۰ شهید را تقدیم وطن کرده است، اظهار کرد: در زمانی که همه به دنبال این بودند ارتش انقلابی را از میدان به در کنند آن پیر فرزانه و معمار کبیر انقلاب اسلامی درایت کرد و ۲۹ فرودین را به روز ارتش نامگذاری شد.

وی ادامه داد: ارتش در عرصه‌های مختلف جوابی دندان‌شکن به دشمن داده است و وجود ارتش لازم و ضروری است چراکه ما همواره دوشادوش نیروی انتظامی سپاه و بسیج مردمی قدم برداشته‌ایم.

شفیعی بیان کرد: در سال ۵۷ اتفاقات بسیاری افتاد تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید چراکه رژیم ستمشاهی تا دندان مسلح بود و انقلاب اسلامی ضربه‌های بسیاری از آن خورد و بر کسی پوشیده نیست که بیعت ارتشیان با امام(ره) در بهمن ۱۳۵۷ و بیانیه ارتش در طرفداری از مردم در ۲۲ بهمن باعث ناامیدی رژیم طاغوت شد، پس از انقلاب اسلامی نیز در صورتی که همه دنبال سهم‌خواهی بودند ارتش وارد میدان شد و ضربه مهلکی به رژیم ستمشاهی زد.

وی ذر ادامه خاطرنشان کرد: سال گذشته در ۲۲ فروردین ماه در لبیک به ندای رهبر معظم اسلامی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از هزار و ۸۲ تجهیزات نظامی رونمایی کرد و اکنون نه تنها تولیدکننده بلکه صادر کننده هستیم و این اتفاقات جواب تلاش‌های مقتدرانه امام(ره)است.

فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: دوران جنگ را اداره کردیم و حالا هر آنچه لازم است را ساخته‌ایم به طوری که ۹۵ درصد از تجهیزات نظامی مورد استفاده کشور توسط جوانان نخبه ساخته شده و کشورهای مختلف به دنبال خرید تجهیزات نظامی ما هستند و این دستاورد اتفاق بسیار مهم و خوشایندی است.

در این مراسم که با حضور آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا برگزار شد، تجهیزات نظامی لشکر ۱۶ زرهی و نیروی انتظامی استان قزوین با اقتدار به نمایش گذاشته شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.