قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان: کمیته امداد محدودیتی برای جذب مددجو ندارد

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: کمیته امداد هیچ محدودیتی برای اینکه مددجو را تحت حمایت خود قرار دهد ندارد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،نبی‌الله الله دادی، امروز(چهارشنبه، ۲۹ فروردین) در مراسم تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان اردستان، اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان اردستان ۲۴۰۰ خانواده که حدود ۴۸۰۰ نفر می‌شوند را تحت پوشش حمایتی خود دارد.

وی افزود: کمیته امداد هیچ محدودیتی برای اینکه مددجو را تحت حمایت خود قرار دهد ندارد، ما این ظرفیت و توانایی را داریم که هر خانواده‌ای که کمتر از دهک سه باشد را تحت پوشش بیاوریم.

به گزارش ایسنا، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه با اجرای سیاست جدید کمیته امداد کشور، به تازگی حدود ۳۳ هزار خانواده صاحب مسکن شدند که سهم استان اصفهان ۸۳۷ مسکن بود که نسبت به متقاضی این مقدار کم بوده است، تصریح کرد: با تفاهم‌نامه‌ای که با دیگر دستگاه‌ها انجام دادیم، هر مکانی که مددجوی کمیته امداد زمین داشته باشد این آمادگی وجود دارد تا برای آن مددجو ساخت مسکن را انجام دهیم.

الله دادی گفت: حدود ۲۰۰ خانواده مددجو در شهرستان اردستان مستأجر هستند و این آمادگی وجود دارد که در صورت تأمین زمین توسط دیگر دستگاه‌ها احداث مسکن توسط کمیته امداد صورت گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی کمیته امداد، ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان خواهد بود، گفت: کمیته امداد اردستان سال گذشته حدود ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات ایجاد اشتغال به مددجویان و نیازمندان پرداخت کرده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، خاطرنشان کرد: مجموعه کمیته امداد پیرو هیچ جناح سیاسی و دولت خاصی نخواهد بود و تنها دغدغه آن، توانمندسازی مددجویان است. یکی از برنامه‌های کمیته امداد هم‌افزایی با همه دستگاه‌ها خواهد بود و هر مقدار که در توان داشته باشیم برای توانمندسازی مددجویان تلاش خواهیم کرد.

همچنین فرماندار اردستان در این جلسه گفت: بین نهادهایی که حضرت امام در ابتدای انقلاب اسلامی برای تأسیس آن دستور دادند کمیته امداد برای کمک به محرومان یک موهبت بزرگ الهی بود که اجرایی شد.

سید محمدهادی احمدی طباء با بیان اینکه کمیته امداد شهرستان اردستان در سال‌های گذشته به وظیفه ذاتی خود که دستگیری از محرومان و نیازمندان بوده به خوبی عمل کرده است.

وی با اشاره به طرح‌های اجرا شده توسط کمیته امداد اردستان، گفت: یکی از طرح‌های خوب شهرستان در حوزه مسکن محرومان اجرای ساخت ۲۲۰ واحد مسکونی مسکن کریمان اردستان بوده است که با تمام مشکلاتی که وجود داشت پیشرفت خوبی داشته است. با پیگیری‌های انجام شده برای هر یک از واحدهای این پروژه ۳۵۰ میلیون وام کم بهره تعلق گرفته است که در مرحله معرفی به بانک خواهد بود.

فرماندار اردستان گفت: حمایت خیرین و نیکوکاران از مجموعه کمیته امداد بسیار چشم‌گیر بوده است که از رئیس جدید کمیته امداد اردستان می‌خواهیم یکی از محورهای اصلی مدیریت خود را تکریم خیرین و نیکوکاران قرار دهد.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ابوالقاسم صادقی، رئیس پیشین کمیته امداد، محمدجواد شفیعی، به‌عنوان رئیس جدید کمیته امداد شهرستان اردستان معرفی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.