مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان: «وعده صادق» هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر را به‌نمایش گذاشت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان معتقد است: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس را به خوبی به‌نمایش گذاشت و مسلمانان را خوشحال کرد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین ستار علیزاده امروز (۲۷ فروردین ماه) در جلسه شورای معاونین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، اظهار کرد: با وجود همه تلاش صهیونیست‌ها برای اینکه تاریخ جعلی خود را به خورد جهانیان دهند و بگویند ما هویت داریم، به هیچ عنوان نمی‌توانند در برابر تاریخ هفت هزار ساله ایران اسلامی عرض اندام کنند.

وی ادامه داد: در اجرای عملیات غرورآفرین وعده صادق به خوبی دیدیم که فرزندان غیور ایران اسلامی در مجموعه سپاه و نیروهای مسلح به خوبی توانستند هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را با آن همه ادعایی که داشت در برابر انظار عمومی به‌نمایش بگذارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان بیان کرد: در این عملیات به خوبی مشخص شد که سامانه‌های دفاعی که صهیونیست‌ها به آن می‌نازیدند در برابر قدرت موشکی کشورمان هیچ نبود.

وی اظهار کرد: این پیروزی نظام، انقلاب و ولایت است و در اصل باید بگوییم این پیروزی به واسطه هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری مردم و نیروهای نظامی، امنیتی و دفاعی است.

علیزاده گفت: یکی از مهم‌ترین اتفاق‌ها به واسطه عملیات مقتدرانه وعده صادق، شکسته ابهت جبهه استکباری به رهبری آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس بود. در این عملیات همه نیروهای نظامی ما در کنار سپاه بودند و اقتدار سپاه و نیروهای مسلح ما بود که باعث شد اقتدار آمریکا در منطقه شکسته شود و این امر مقدمه افول نهایی جبهه استکباری به رهبری آمریکا و فرزند نامشروعش رژیم صهیونیستی خواهد بود که نویدش را رهبر معظم انقلاب داده بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ادامه داد: می‌بینیم توازن قدرت در جهان به‌هم خورده و ابرقدرت‌های پوشالی که یک روزی در برابر ایران مقتدر ما می‌گفتند همه گزینه‌ها روی میز است، امروز ادبیات خود را در سخن گفتن با ایران اسلامی تغییر داده و می‌گویند ما دخالتی برای دفاع از رژیم اشغالگر نخواهیم کرد و شما فقط ما را نزنید.

وی افزود: امیدوارم با شکست کامل هیمنه جبهه استکباری، استبدادی، استعماری و با وحدت کلمه بین جبهه ایمانی و انقلابی، پرچم این انقلاب نبوی و خمینی با دست با کفایت رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای به‌دست مصلح کل، حضرت بقیه‌الله الاعظم علیه السلام، تحویل داده شود که ان‌شاءالله آن روز نزدیک است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.