فرماندار بابل مطرح کرد: تسریع در گازرسانی به مناطق بالادست بخش بندپی شرقی بابل

گازرسانی به مناطق بالادست بخش بندپی شرقی بابل سرعت می‌گیرد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،گازرسانی به منطقه شیخ موسی و ۱۰ روستای کوهستانی در حال اجرای خط تغذیه است و عملیات در مورد شبکه داخلی روستاها نیز درحال اجراست.

فرماندار بابل با اعلام مطلب فوق گفت: برای شتاب بخشیدن در اجرای پروژه گازرسانی ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی تعامل و همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند.

جلسه بررسی پروژه گازرسانی به مناطق بالا دست بخش بندپی شرقی بابل به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل و با حضور روسای ادارات گازرسانی بابل و گلوگاه بابل، بخشدار و رئیس شورای اسلامی بخش بند پی شرقی و روسای ادارات راهداری و منابع طبیعی شهرستان برگزار شد.

محمد پیرفلک فرماندار بابل ۲۶ فروردین در جلسه بررسی پروژه گازرسانی به مناطق بالا دست بخش بندپی شرقی بر ضرورت تسریع در پروژه‌های گازرسانی در سطح شهرستان و بویژه مناطق محروم در بخش بندپی شرقی تاکید کرد.

وی با اشاره به پیگیری‌های استاندار و مطالبه مردم برای تامین زیرساخت‌های اصلی در مناطق روستایی شهرستان افزود: برای تسریع در تحقق شعار سال و توسعه مناطق روستایی، ایجاد زیرساخت‌های مناسب و پروژه گازرسانی به مناطق روستایی در اولویت قرار دارد.

فرماندار بابل تاکید کرد: برای شتاب بخشیدن در اجرای این پروژه ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی تعامل و همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند.

پیرفلک ابراز امیدواری کرد: با تکمیل این پروژه شاهد بهره‌مندی تمامی روستاهای بالادست از خدمات گاز رسانی باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.