مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

راهیابی رضا علیپور به مرحله نهایی جام جهانی سنگ‌نوردی، فوتسالیست قزوینی در راه جام ملت‌های آسیا و دعوت ۲ فوتسالیست قزوینی به اردوی تیم ملی ناشنوایان اهم اخبار امروز از ورزش قزوین است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، در مرحله نهایی مسابقات سرعت جام جهانی سنگنوردی «رضا علیپور» با عنوان نهمی راهی مرحله نهایی شد. علیپور امروز در مرحله نهایی بخت خود را برای کسب نشان در این رقابت‌ها محک بزند.

ملی‌پوش سنگنوردی استان اردیبشهت و خرداد امسال باید در مسابقات انتخابی المپیک پاریس در کشورهای مجارستان و چین بخت خود را برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس امتحان کند.

فوتسالیست قزوینی در راه جام ملت های آسیا

«سعید مؤمنی» تیم ملی فوتسال کشورمان را در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا همراهی می‌کند. تیم ملی فوتسال کشورمان تهران را به مقصد تایلند محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا ترک کرده است.

مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا از ۲۹ فروردین ماه آغاز خواهد شد و در مرحله گروهی تیم ملی فوتسال کشورمان با تیم‌های کویت، بحرین و افغانسان هم گروه است.

دعوت ۲ فوتسالیست قزوینی به اردوی تیم ملی ناشنوایان

با تشخیص کادر فنی تیم فوتسال ناشنوایان کشور «پویا قاسمی» و «ذکریا زارعی» به اردوی تیم ملی دعوت شدند و اردوی تیم فوتسال کمتر از ۲۱ سال کشورمان تا ۲۷ فروردین ماه در کرمان پیگیری خواهد شد.

تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای مسابقات ۲۰۲۴ قهرمانی جهان به میزبانی قزاقستان آماده خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.