فرماندار قزوین: روز قدس روز اعلام بیداری جهانیان علیه سلطه است

فرماندار قزوین گفت: روز قدس روز اتحاد امت اسلام در مقابل استکبار و روز دلگرمی مردم مظلوم عالم و روز اعلام بیداری جهانیان علیه سلطه است و امسال با توجه به جنایات این جرثومه فساد و غده سرطانی علیه کودکان، زنان غزه و تجاوز به کشورهای منطقه باید شاهد حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس باشیم.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، طیب ملکی‌پور  اظهار کرد: حمله به کنسولگری و سفارت هر کشور مطابق پروتکل‌های بین‌المللی محکوم و غیرقابل قبول است و در همه محافل بین‌المللی و افکار عمومی تجاوز به خاک آن کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: تجاوز و حمله تروریستی رژیم کودک‌کش و سفاک اسرائیل به سفارت ایران در کشور سوریه ناقض حقوق بین‌المللی است و این جنایت توسط مردم ایران و جهان و رجال سیاسی کشورهای مختلف و حتی دوستان اسرائیل محکوم شده است.

فرماندار قزوین خاطرنشان کرد: این اقدام نابخردانه نتیجه درماندگی و استیصال و عدم موفقیت رژیم کودک‌کش در باریکه کوچکی از جهان اسلام و همچنین فرافکنی و انتقال جنگ به مناطق بزرگتر و درگیر کردن جهان اسلام و جنگ‌افروزی بیشتر است.

وی بیان کرد: جنگ غزه از نظر درونی برای اسرائیل ناامیدکنندگی و سرخوردگی به همراه دارد و در عرصه بین‌المللی مایه خسران و شماتت است و همین موضوع باعث عصبانیت و تصمیمات غیرعاقلانه و انتحاری صهیونیست‌ها شده است.

فرماندار قزوین گفت: قطعاً این حمله اسرائیل خارج از شئون اخلاقی، انسانی و حقوقی بوده و با هماهنگی و چراغ سبز بخشی از حاکمیت غرب صورت گرفته است، اما به‌نظر می‌رسد این موضوع برای افرادی که نگران آینده و تصویر جهانی حاکمیت غرب هستند قابل نقد و تذکر است، زیرا حتی مردم آمریکا می‌دانند که همراهی آمریکا با رژیم صهیونیستی چهره مخدوش آمریکا را در افکار جهانیان خراب‌تر و نفورتر خواهد کرد.

وی در خصوص اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: روز قدس روز اتحاد امت اسلام در مقابل استکبار و روز دلگرمی مردم مظلوم عالم و روز اعلام بیداری جهانیان علیه سلطه و روز لبیک هر ساله مسلمانان به ندا و دعوت زعیم بزرگ جهان اسلام است و امسال با توجه به جنایات این جرثومه فساد و غده سرطانی علیه کودکان، زنان و تجاوز به کشورهای منطقه باید شاهد حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس باشیم و قطعاً مردم با بصیرت ما در روز قدس سال جاری بیش از پیش در صحنه حاضر خواهند شد.

ملکی‌پور ادامه داد: به طور قطع پاسخ این جنایت گستاخانه و ددمنشانه از طرف ایران و جبهه مقاومت جدی و محکم و همراه با عبرت خواهد بود گرچه ایران با گسترش جبهه مقاومت ضربات محکمی در حوزه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی و نظامی به استکبار وارد کرده و موجب عصبانیت و ناراحتی همه مستکبران شده اما در این موضوع هم پاسخ خود را خواهد داشت.

وی در خصوص نقش رسانه در پاسخگویی به این جنایت گفت: نقش رسانه‌ها به جهت قدرت و تأثیر بر مخاطب می‌تواند بی‌نظیر و سازنده باشد زیرا رسانه می‌تواند ندای مظلومان را مخابره و در جهت تقبیح ظالمان اقدام کند، اصحاب رسانه باید تجاوز رژیم اشغالگر قدس را از منظر حقوقی، انسانی، اخلاقی و نظامی بررسی کنند و به گوش جهانیان برسانند.

فرماندار قزوین در پایان اظهار کرد: رسانه می‌تواند زبان گویای مردم مظلوم فلسطین و میز محاکمه استکبار و موجب دلگرمی مظلومان باشد البته در تحلیل، تبیین و تهیج باید تدبیر و بیان کارشناسی درست مد نظر قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.