خدمات رایگان مترو و اتوبوس‌های اصفهان در روز جهانی قدس

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: این شرکت برای سرویس‌دهی مطلوب به شهروندان و راهپیمایان روز قدس، با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم به‌صورت فوق‌العاده از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۵:۰۰ در تمام ایستگاه‌ها به‌صورت رایگان ارائه خدمت خواهد کرد. همچنین هزینه استفاده از اتوبوس‌های شهری در روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه مصادف با روز جهانی قدس رایگان است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،هادی کریمی در گفت‌وگو  درباره خدمات شهرداری اصفهان به شهروندان ویژه روز قدس، اظهار کرد: روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام همبستگی با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است، هم‌زمان با این روز و با هدف ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان و راهپیمایان و برای سهولت در تردد آن‌ها، ساعت سرویس‌دهی شرکت مترو اصفهان افزایش خواهد یافت.

وی افزود: به‌همین منظور و با توجه به اهمیت سرویس‌دهی شایسته در این روز، ساعت شروع کار مترو یک ساعت زودتر خواهد بود و شرکت مترو در روز جمعه، هفدهم فروردین مصادف با روز قدس از ساعت ۸:۰۰ آماده ارائه خدمت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان تصریح کرد: این شرکت برای سرویس‌دهی مطلوب به شهروندان و راهپیمایان، با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم به‌صورت فوق‌العاده از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۵:۰۰ در تمام ایستگاه‌ها و از ۱۵:۰۰ تا ۲۲:۰۰ طبق روال همیشگی در ۱۶ ایستگاه ارائه خدمات خواهد کرد.

کریمی تاکید کرد: به مناسبت روز جهانی قدس هزینه استفاده از مترو روز جمعه، هفدهم فروردین سال جاری از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۵:۰۰ برای شهروندان و راهپیمایان رایگان خواهد بود.

همچنین داوود بحیرایی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام همبستگی با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است، اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان و راهپیمایان در روز جمعه هفدهم فروردین ماه سال جاری مصادف با روز جهانی قدس و ایجاد سهولت در تردد آن‌ها جهت دسترسی به مسیرهای راهپیمایی، سرویس‌دهی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۵:۰۰ رایگان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در روز قدس خدمت‌رسانی به شهروندان در ۱۰۳ خط اتوبوسرانی انجام می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.