همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع)؛ سفره کریم اهل بیت(ع) در حرم مطهر رضوی گسترده می‌شود

مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) سفره کریم اهل بیت(ع) در حرم مطهر رضوی گسترده می‌شود.

0

 

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،رضا خوراکیان با اشاره به اینکه همزمان با شب و شام ولادت با سعادت کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی (ع) تعداد ۴۰ هزار پک افطار سبک در بین صفوف نمازگزازان توزیع می‌شود، اظهار کرد: این افطارهای سبک در صحن ها و رواق‌های مختلف حرم مطهر رضوی و حاشیه شهر مشهد توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: تعداد ۱۰ هزار پرس غذای گرم در رواق‌های امام خمینی(ره) و دارالمرحمه، ۲۰۰۰ پرس غذای گرم در صحن امام حسن مجتبی(ع)، ۱۷۰۰ پرس غذا گرم در رواق حضرت زهرا(س) و رواق شیخ حر عاملی حرم مطهر و همچنین ۵۰۰۰ غذا در مهمانسراهای حضرت توزیع می‌شود.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی افزود: همچنین بارگاه منور رضوی در ایوان باب‌الهادی(ع) میزبان ۱۵۰۰ نفر از زائران روزه‌دار است و تعداد ۱۵۰۰ پرس غذای گرم نیز در ایوان باب‌الکاظم(ع) حرم مطهر رضوی در بین مهمانان حرم مطهر در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) توزیع خواهد شد.

خوراکیان در ادامه با اشاره به توزیع افطاری در حریم حرم مطهر رضوی و حاشیه شهر نیز گفت: تعداد ۴۰۰۰ پرس غذای گرم در خیابان آیت‌الله واعظ طبسی و ۴۰۰۰ پرس غذا نیز در مناطق برخوردار و مناطق حاشیه شهر مشهد توزیع می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.