نوروزگاه اصفهان در ماه ضیافت / ۱۱۱۰ نجاتگر هلال احمر اصفهان در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اعلام اینکه امدادگران هلال‌احمر استان در طول ایام نوروز در ۴۵ پایگاه امدادی مستقر خواهند شد و به‌صورت ۲۴ ساعته کشیک خواهند داشت، گفت: هزار و ۱۱۰ نجاتگر این نهاد در طول ایام نوروز، مسئولیت امدادرسانی و ارائه خدمات به مسافران و حادثه‌دیدگان را بر عهده دارند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،بمانعلی یوسفی در گفت‌وگو  درباره آخرین تمهیدات جمعیت هلال احمر اصفهان برای استقبال از مسافران نوروزی، اظهار کرد: امدادگران هلال‌احمر استان در طول ایام نوروز در ۴۵ پایگاه امدادی مستقر خواهند شد و به‌صورت ۲۴ ساعته کشیک خواهند داشت.

وی با اعلام اینکه یک هزار و ۱۱۰ نجاتگر این نهاد در طول ایام نوروز، مسئولیت امدادرسانی و ارائه خدمات به مسافران و حادثه‌دیدگان را بر عهده دارند، افزود: هر یک از پایگاه‌ها دارای خودروی نجات، تجهیزات رهاسازی مصدوم در تصادف، آمبولانس مجهز به وسایل اورژانس و دیگر امکانات موردنیاز امدادی است. دوره بازآموزی و به‌روزرسانی علمی و عملی نجاتگران و امدادگران باهدف ارتقای توانمندی آنان به مدت هشت روز برای تمام فعالان این عرصه برگزار شد تا بتوانیم روند خدمات‌رسانی را از لحاظ کمی و کیفی بهبود بخشیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اصفهان از افزایش امدادرسانی‌ها خبر داد و تصریح کرد: امسال یک پایگاه اضافه نیز در آزادراه اصفهان – کاشان فعال خواهد شد تا روند امدادرسانی در این مسیر پُرتردد بهبود پیدا کند.

یوسفی درباره شرایط جوی در اصفهان، خاطرنشان کرد: باتوجه‌ به هشدارهای سازمان شناسی مبنی بر احتمال بارش‌های شدید در نیمه اول نوروز، ما انواع تجهیزات موردنیاز در زمان سیلاب را پیش‌بینی کرده و از جمله وسایلی مانند کف کش را در اختیار مراکز خود قرار داده‌ایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.