با ماهی ۵۰ هزار تومان فرزند معنوی داشته باشید

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: هشت هزار کودک یتیم و فرزند محسنین در انتظار سخاوت مردم نوعدوست و نیکوکار این استان هستند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،رضا البرزی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با همکاری حامیان و نیکوکاران از کودکان یتیم و بی‌سرپرست و همچنین از کودکانی که سرپرست آن‌ها به دلیل از کارافتادگی و بیماری توانایی اداره زندگی را ندارند حمایت می‌کند، افزود: ارتقای سطح معیشت و رفاه کودکان نیازمند از اهداف اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین است.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های حامی‌یابی البرز در مساجد، حسینیه‌ها، مراکز نیکوکاری، هیات‌های مذهبی و ادارات مستقر هستند، گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت و مردم نوعدوست می‌توانند با واریز حداقل ماهانه ۵۰۰هزارریال از فرزند معنوی خود حمایت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتقال بیش از ۷۰۰ زندانی ندامتگاه قزلحصار به ندامتگاه‌های محل سکونت خود

مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج از انتقال ۷۸۳ زندانی این مرکز به ندامتگاه‌های محل اقامت خود در ۲۰ استان کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، اله کرم عزیزی اظهار کرد: با موافقت دستگاه قضا، سال جاری ۷۸۳ زندانی این مرکز به ندامتگاه‌های محل اقامت خود در ۲۰ استان کشور منتقل شده‌اند.

وی گفت: انتقال زندانیان به نزدیک ترین زندان محل سکونت خانواده با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و به منظور رعایت حال خانواده آنان از اقدامات واحد قضایی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار  بوده است.

عزیزی بیان کرد: انتقال زندانیان بر اساس آئین نامه سازمان زندان‌ها و با هدف کاهش جمعیت کیفری و به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه های ایاب و ذهاب خانواده آنان صورت گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.