رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان خبرداد: آزادسازی ۱۵.۵ هکتار از زمین‌های ملی از تصرف سودجویان در کاشان

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: در راستای جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در حریم و محدوده شهرستان کاشان، در سال جاری ۲۴ مورد رفع تصرف و اجرای حکم قضایی انجام شده است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،مجتبی آراسته در گفت‌وگو اظهار کرد: وسعت زمین‌های آزاد شده از سودجویان و تصرف کنندگان ۱۵.۵هکتار است که به مبلغ ۵۸۰۰ میلیارد ریال ارزشگذاری شده است.

وی افزود: یگان حفاظت از اراضی دولتی و معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان با هماهنگی مرجع قضایی و نیروی انتظامی در سه سال گذشته موفق به رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از زمین‌های دولتی و ملی به ارزش۱۳۲۰۰ میلیارد ریال شده است.

آراسته تصریح کرد: یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی کاشان وظیفه حراست و رفع تصرف انفال، اراضی دولتی و ملی را بر عهده دارد و در دفاع از حقوق شهروندان با معارضان و متصرفان برابر قانون برخورد می‌کند.

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع بوده و تصرف اراضی ملی و دولتی به شمار می‌رود که یگان حفاطت اراضی با پایش مستمر به خصوص در روزهای تعطیل، عرصه را بر متصرفان اراضی ملی تنگ کرده است.

وی اظهار کرد: سامانه ۱۶۵۶ به صورت شبانه روزی برای دریافت اخبار و اطلاعات مردمی فعال بوده و از شهروندان  درخواست داریم،  هرگونه فعالیت مشکوک برای تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را به یگان حفاظت اراضی گزارش کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.