اردوی محرومیت‌زدایی تیپ جهادی مستضعفین در بخش اسفرورین قزوین برگزار شد

اردوی جهادی درمانی تیپ جهادی مستضعفین در منطقه اسفرورین قزوین متشکل از کادر متخصص پزشکی در حوزه‌های تخصصی قلب، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، چشم، بینایی سنجی، روانشناسی و مددکاری و دندانپزشکی با اهدای دارو و عینک رایگان برگزار شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،تیپ جهادی مستضعفین با همکاری بنیاد علوی به برگزاری اردوی جهادی درمانی با تیم درمانی بهداشتی قوی، تخصصی و توانمند در راستای محرومیت‌زدایی اقدام کرده است.

سجاد امیدی، معاون اجرایی و امور استان‌های تیپ جهادی مستضعفین، به جزئیاتی از این اقدام محرومیت‌زدایی پزشکی در مناطق محروم قزوین اشاره کرد و گفت: تیمی متشکل از هفت پزشک متخصص از قبیل: متخصص قلب، چشم، اطفال، داخلی، دندانپزشکی، عمومی، شنوایی‌سنجی، روانشناس و مددکار به همراه ۶ دندانپزشک و ۶ یونیت دندانپزشکی به ازای هر کدام یک منشی و دستیار و در مجموع ۲۶ نفر کادر درمان و ۲ داروخانه برای ارائه داروهای رایگان در اردوی جهادی حضور دارند.

امیدی با بیان اینکه این اردوی جهادی ۲۰ و ۲۱ اسفند ماه در منطقه اسفرورین قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تفاوت این اردو با اردوهای دیگر اهدای عینک و داروی رایگان است.

وی ادامه داد: منطقه اسفرورین قزوین بالغ‌بر ۱۳ هزار نفر جمعیت دارد که در این اردو نزدیک به ۶۰۰ خدمت به مردم ارائه شد و دلیل انتخاب این منطقه نیز وجود محرومیت بوده است.

بنابر اعلام روابط عمومی تیپ جهادی مستضعفین، به گفته حاضران در اردو روند اجرایی ارائه خدمت مطلوب ارزیابی شده و جهادگران مهمان مرکز جامع سلامت اسفرورین بودند.

حیدری، فرمانده تیپ جهادی مستضعفین نیز ضمن بازدید از منطقه اجرای اردو یعنی منطقه اسفرورین قزوین بر لزوم تقویت و تکرار اردوهای مشابه در سایر مناطق محروم کشور تأکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.