سرمربی کاله مازندران از غیبت بازیکن آمریکایی‌اش اظهار بی‌اطلاعی کرد

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران پس‌از پیروزی تیمش در هفته بیست‌ودوم و پایانی مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر نماینده هرمزگان، از غیبت «پاتریک رمبرت» گارد رأس آمریکایی تیمش اظهار بی‌اطلاعی کرد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،محمدرضا نوری دوشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: این بازیکن به دلیل نامشخصی از بین ما رفت و جزئیات بیشتری نمی‌دانم.

پاتریک رمبرت، ۳۲ ساله و ۱۸۵ سانتی‌متری گارد آمریکایی، مهر ۱۴۰۱ با تیم کاله مازندران  قرارداد امضا کرد و نقش تعیین‌کننده‌ای در نائب‌قهرمانی تیمش در فصل گذشته این رقابت‌ها داشت.

این بازیکن آمریکایی که پیش از حضور در کاله مازندران در تیم القنای مصر حضور داشت، سابقه بازی در تیم‌های سنتیجور اسلوونی، کریزوسکی کرواسی، الاهلی بنغازی لیبی، الشمس مصر، الخور قطر، احد مدینه، شانفیل و الزوق لبنان، تیتانس دومنیکن، پتکیم و بلدی اسپور ترکیه، تروتاماندوس ونزوئلا، لوسکی صوفیه بلغارستان، نووی پازار صربستان و سیروکی بوسنی و هرزگوین در کارنامه او دیده می‌شود.

سرمربی تیم کاله مازندران در عین حال گفت: ما مجبور هستیم ادامه بازی‌های لیگ در مرحله حذفی را بدون پاتریک و با همین نفراتی که در اختیار داریم، ادامه دهیم.

نوری در ادامه افزود: بازیکنان تیم کاله در چند هفته گذشته از نظر روحی و روانی به شرایط خوبی رسیده‌اند و عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته‌اند.

سرمربی تیم کاله مازندران همچنین با اشاره به این‌که درتعطیلات لیگ، تاکید زیادی روی بدن‌سازی بازیکنان تیم داشتیم، تصریح کرد: خوشبختانه این وضعیت نیز به نفع تیم ما در سه بازی گذشته شده بود و توانستیم عملکرد خوبی مقابل حریفان داشته باشیم.

تیم کاله مازندران در هفته بیست‌ودوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، عصر دوشنبه(۲۱ اسفند) در بازی خانگی در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) آمل با نتیجه ۹۷ بر ۸۱ تیم فولاد هرمزگان را شکست داد و با قرار گرفتن در مکان هفتم جدول به بازی‌های حذفی صعود کرد.

این تیم در مرحله حذفی با تیم رده دومی ذوب‌آهن اصفهان مبارزه خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.