کشف مواد محترقه در استان قزوین همچنان ادامه دارد

مأموران پلیس تاکستان پنج کیلوگرم مواد پیش‌ساز اکلیل و سرنج را کشف کردند، همچنین ۱۰۲ هزار و ۷۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در قزوین کشف شد و چهار نفر در این خصوص دستگیر شدند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،سرهنگ کوروش عزیزی درخصوص کشف مواد محترقه در استان قزوین، اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک، مأموران کلانتری ۱۱ به فردی که در حال پرسه‌زنی در سطح حوزه استحفاظی بود مشکوک شده و وسایل همراه او را مورد بازرسی قرار دادند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ادامه داد: مأموران در بازرسی به عمل آمده ۵ کیلوگرم مواد پیش‌ساز اکلیل و سرنج کشف کردند.

وی با بیان اینکه اکلیل و سرنج در تهیه مواد محترقه خطرناک کاربرد دارد، بیان کرد: از هموطنان عزیز درخواست داریم هر گونه اخبار و اطلاعات خود در رابطه با فعالیت مجرمانه قاچاقچیان مواد محترقه را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۴ عامل فروش مواد محترقه غیرمجاز

سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و به منظور پیشگیری از حوادث و خطرات مربوط به استفاده از مواد محترقه غیرمجاز، برخورد با هنجارشکنان و عاملان خرید، فروش و توزیع مواد محترقه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قزوین قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا مأموران یگان امداد شهرستان قزوین حین گشت‌زنی در سطح شهر، ۹۴ هزار و ۸۸۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند. در اقدامی دیگر که توسط مأموران کلانتری ۲۰ اقبالیه و پاسگاه انتظامی کورانه انجام گرفت، ۳ نفر دستگیر شده و ۷ هزار و ۸۲۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز کشف شد.

عبدالمالکی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: از هموطنان عزیز درخواست می‌کنیم ضمن مراقبت بیشتر از فرزندان جوان و نوجوان خود در ایام منتهی به پایان سال، اخبار و اطلاعات خود در خصوص عاملان خرید و فروش مواد محترقه در شهر را با پلیس در میان بگذارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.