دبیر جشنواره ملی تئاتر درسی میناب: پایان جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب/ دریافت ۱۳ هزار اثر

دبیر جشنواره ملی تئاتر درسی میناب گفت: سومین جشنواره ملی تئاتر درسی به میزبانی شهرستان میناب با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

0

به گزارش پایگاه خبری  سبز البرز،مجید ره پرور امروز (بیستم اسفندماه)، در جمع خبرنگاران، با اشاره به خاتمه جشنواره ملی تئاتر درسی در شهرستان میناب، اظهار کرد: در مجموع ۱۳ هزار اثر در استان‌های کشور تولید و از هر استان ۱۵ اثر برتر به دبیرخانه کشوری در میناب ارسال شد.

وی افزود: از بین ۴۸۰ اثر ارسال شده، ۲۵ اثر به مرحله پایانی راه پیدا کرد و امروز هم با مشخص شدن نفرات و گروه‌های برتر، به مرحله آخر رسید.

دبیر جشنواره ملی تئاتر درسی میناب خاطرنشان کرد: ۲۵ گروه از ۱۸ استان به مدت دو روز با هم رقابت کردند و در نهایت نمایش کلید حل معما از استان قم حائز رتبه اول، نمایش سفر پر ماجرا از زنجان، آداب دوستی از آبادان و احساسات ما از میناب مشترکاً دوم شدند و نمایش چشمه و سنگ از بندرعباس، تلپورت علمی از البرز و ارغوان در یک قاب هم از رودان مشترکاً سوم شدند.

ره‌پرور خاطرنشان کرد: آثار این جشنواره از دید داوران کودک داوری شد که نمایش تلپورت علمی از استان البرز، نمایش کلید حل معما از استان قم و معرفی اعداد اعشار هم از استان کرمان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در بخش کارگردانی، نویسندگی، بازیگری، موسیقی، طراحی صحنه، گریم و بروشور دانش آموزانی از شهرستان‌های میناب، قم، البرز، سمنان، لاهیجان، کرمان و لرستان حائز رتبه برتر شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.