سرمربی والیبال پاس گرگان: امروز برای سهمیه پلی‌آف می‌جنگیم

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان با اشاره به اینکه بازی امروز ما با مس رفسنجان بسیار سنگین و حساس خواهد بود، گفت: امروز برای سهیمه پلی‌آف می‌جنگیم.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، عیسی سنگدوینی با اشاره به اینکه دیدار ما با مس رفسنجان یکی از دیدارهای حساس این نیم فصل است، اظهار کرد: هر دو تیم در این بازی به برد نیاز داریم و قطعا برای برد به میدان می رویم.

وی با بیان اینکه بازی ما با این تیم بازی سنگین و پرفشاری خواهد بود، افزود: ما تمام تلاش خود را برای حفظ سهیمه حضور در مرحله حذفی لیگ برتر والیبال به کار خواهیم بست تا شرمنده مردم خوب گرگان و استان گلستان نشویم.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان با تاکید بر اینکه امروز با استفاده از امتیاز میزبانی تلاش خواهیم کرد در سالن امام خمینی (ره) بهترین نمایش را از خود نشان دهیم، خاطرنشان کرد: از هواداران خونگرم گرگانی می خواهم همچون گذشته کنار ما بوده و کمک کنند تا بهترین فضا برای این بازی فراهم شود.

تیم پاس گرگان برای حفظ سهمیه مرحله حذفی لیگ برتر والیبال در هفته بیست و پنجم به مصاف تیم انتهای جدول رده بندی مس رفسنجان می رود، نماینده گلستان در لیگ برتر که برای کسب سهمیه پلی‌آف هنوز امید دارد و مس رفسنجان که برای فرار از منطقه قرمز این هفته آخرین فرصت را خواهد داشت، جدال حساس و مهمی برگزار می‌کنند.

پاس هم اکنون با ۱۲ برد و ۳۵ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار داشته و منتظر کوچکترین غفلت چادرملو است تا رتبه هشتم جدول را از این تیم بگیرد. مس رفسنجان نیز با ۹ برد و ۲۸ امتیاز در رتبه یازدهم جدول است اگر این هفته نتیجه را واگذار کند، حضورش در پلی‌اوت قطعی خواهد شد. نکته جالب این جدال نتیجه دور رفت است که پاس سه بر دو به پیروزی رسید و شاگردان عیسی سنگدوینی این هفته به دنبال دبل پیروزی مقابل مس هستند.

فدراسیون والیبال نیز بهرام سلیمانی،علی یاوری،علیرضا قریب و حامد آقا براری را به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، معرفی کرده که قضاوت و نظارت بر این مسابقه را در سالن امام خمینی (ره) گرگان برعهده خواهند داشت.

گفتنی است با توجه به تغییر برنامه دیدارهای لیگ برتر مردان، هفته بیست‌وچهارم مرحله گروهی این رقابت‌ها که هفته پایانی نیز محسوب می‌شود، روز یکشنبه ۲۰ اسفند برگزار خواهد شد تا هشت تیم صعود کننده از ۲۳ اسفند رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی را آغاز کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.