منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس دوزادهم: حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای مسئولیت ما را سنگین‌تر کرد

منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس دوازدهم با بیان اینکه مردم با حضور آگاهانه و پرشور خود در صحنه کشور را بیمه کردند، گفت: خلق این حماسه مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده و باید با تمام توان برای حل مشکلات مردم قدم برداریم.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، رمضانعلی سنگدوینی  ضمن تشکر از حضور حماسی مردم استان گلستان در انتخابات یازدهم اسفند اظهار کرد: دشمنان خارجی و عوامل فریب خورده آن‌ها در داخل کشور هنوز مردم ایران را نشناخته‌اند و مردم ما در بزنگاه‌های مهم همیشه نشان داده‌اند که جمهوری اسلامی ایران برای آن‌ها بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه مردم فهیم و بصیر ایران علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی و گلایه‌مندی‌های به حقی که داشتند و تبلیغات سوء دشمنان که از ماه‌ها قبل آغاز شده بود تا مردم را از حضور در صحنه باز دارد، بازهم به میدان آمده و نشان دادند مشکلات و مسائل را به اقتدار کشور گره نزده و همواره پای انقلاب، وطن، خاک، خون شهدا و ولایت فقیه‌ ایستاده‌اند.

منتخب مردم شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا قلا در دوازدهمین دوره مجلس، استان گلستان را یکی از استان‌های پیشرو در حضور حداکثری در انتخابات برشمرد و افزود: استان گلستان با مشارکت ۵۴.۷ درصدی در انتخابات جزء پنج استان برتر کشور بود و باید دست و پای این مردم را بوسید و با تمام وجود خدمتگزار آن‌ها باشیم.

سنگدونی، اقتدار، امنیت، آرامش و آسایش کشور را مرهون حضور به موقع مردم در صحنه دانست و گفت: همه مسئولان کشور از رئیس جمهور تا کسانی که به ظاهر کوچکترین مسئولیت‌ها را بر عهده دارند باید لباس رزم پوشیده و همانند دوران دفاع مقدس با تمام قوا برای رفع مشکلات مردم به میدان بیایند.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و انتخابات اخیر مسئولیت منتخبین مردم در پای صندوق‌های رای را سنگین‌تر کرده است، گفت: وظیفه نمایندگان مجلس قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین و صرف منابع مالی توسط دولتمردان است اما به هیچ وجه نباید از مردم غافل شده و با تمام توان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

منتخب مردم شهرستان‌های گرگان و آق قلا در مجلس دوازدهم، نظام جمهوری اسلامی ایران را نمونه بارز مردم سالاری دانست و افزود: مردم ما با انتخاب رئیس جمهور، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و خبرگان در تمام مسائل مهم کشور اثرگذار هستنند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات اقتصادی، مسکن و اشتغال از خواسته‌های مهم و به حق مردم است که باید همه ما دست در دست هم داده و برای رفع آن تلاش کنیم، تصریح کرد: مردم با حضور آگاهانه خود انقلاب و کشور را بیمه کرده‌اند و اینکه وظیفه منتخبین مردم است که به وظیفه خود عمل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.