دانشگاهیان گلستان هم‌پای مردم حماسه آفرینی می‌کنند حضور ۹۰۰ دانشجوی رای اولی در دانشگاه گنبدکاووس‌

رئیس دانشگاه گنبدکاووس با اشاره به اهمیت حضور تمام اقشار خصوصا دانشجویان در انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: در برهه‌ای از زمان قرار گرفته‌ایم که کشورهای مظلوم دنیا از یک سو و دشمنان نظام به عملکرد ما چشم دوخته‌اند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،دکتر حجت‌الله جعفریان در گفت‌وگو ضمن بیان اقدامات عملی انجام شده برای دعوت به حضور حداکثری گفت: در حال حاضر بحث مشارکت در انتخابات دارای اهمیت بسیاری می‌باشد و در این راستا بستری گفتمان ساز شامل جلسات گفت‌وگو و سخنرانی‌های تبیینی برای دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه با محوریت حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای برگزار کرده‌ایم.

وی از حضور ۹۰۰ دانشجوی جدیدالورود و رای اولی در دانشگاه خبرداد و افزود: در مهرماه جشن آغاز سال تحصیلی برای دانشجویان جدیدالورود و در بهمن ماه، جشن فارغ‌التحصیلی برای دانشجویان ترم آخر برگزار شد و قسمتی از مراسم را به بیان دستاوردهای انقلاب، روایت پیشرفت شهرستان و نقش دانشجویان به عنوان آینده سازان مملکت اختصاص داده و از لزوم مشارکت در انتخابات و انتخاب صحیح نمایندگان صالح سخن گفتیم.

رئیس دانشگاه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه اقتدار و امنیت کشور با انتخاب افراد شایسته به عنوان قوه مقننه ارتباط مستقیم دارد، تصریح کرد: یقینا در برهه‌ای از زمان قرار داریم که کشورهای دیگر به عملکرد ما در انتخابات چشم دوخته‌اند و مهم است که دانشجویان با انتخاب نمایندگان متخصص، آینده کشور را به نحوی شایسته رقم بزنند تا با اهمیت دادن به شرکت‌های دانش بنیان، جذب نخبگان و جلوگیری از فرار مغزها، بسترهای رشد و پیشرفت کشور را فراهم آورند.

جعفریان در پاسخ به سوال تاثیر جوان‌ها در پویایی آینده کشور عنوان کرد: جوانان و دانشجویان آتیه سازان این سرزمین بوده و باید با بهره‌گیری از تجربیات مدیران موفق و در دست گرفتن امورات کشور نقش‌آفرینی کرده و ادامه دهنده راه انقلاب باشند.

وی در ادامه از حضور ۳۳۰۰ دانشجو، ۱۴۰ نفر هیئت علمی و ۳۰۰ کارمند در دانشگاه گنبدکاووس خبرداد و افزود: حدود ۳۰ درصد از این جمعیت اهل تسنن بوده و ما شاهد وحدت واقعی بین دانشجویان و اساتید اهل تسنن با برادران شیعه در دانشگاه هستیم و امیدواریم مانند همیشه و در کنار هم ضمن حضور در پای صندوق‌های رای با انتخاب اصلح، مجلسی صحیح و انقلابی را برای مملکت رقم بزنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.