اشتغال، بیمه و مسکن؛ مطالبه ورزشکاران از نمایندگان مجلس

مدال‌آور بازی‌های پاراالمپیک و پاراآسیایی اصفهان پیش از انتخابات مجلس مطرح کرد: متاسفانه در چندسال گذشته وقتی نماینده‌ها بخواهند رای مدنظر خود را به ارمغان بیاورند از ورزشکاران استفاده می‌کنند، اما بعد از انتخاب شدن ورزشکاران را از یاد می‌برند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، علیرضا مختاری، پیش از انتخابات مجلس و جو انتخاباتی کشور با بیان اینکه ورزشکاران هم مطالبه‌هایی برای انتخابات دارند، درباره مطالبات جامعه ورزشی، اظهار کرد: ورزشکاران انتظار دارند نمایندگان وقتی پا به مجلس می‌گذارند، به خوبی از آن‌ها حمایت شود.

وی با اشاره به اینکه ما اشتغال، بیمه و مسکن نداریم، ادامه داد: ورزشکار فقط تنها نیست بلکه یک تیم به همراه دارد، مربی، فیزیوتراپ و ماساژور و… است که آن‌ها هم باید حمایت شوند. جامعه ورزش از نماینده‌های مجلس بسیار انتظار دارند. رئیس کمیسیون ورزش مجلس درحال حاضر باید بیشتر اهمیت دهد و فقط موقع مدال آوری حضور پیدا نکند.

مختاری یادآور شد: تتها اشخاصی که بعد از رئیس‌جمهور می‌توانند پرچم کشور را در نقاط مختلف جهان بالا ببرند، ورزشکاران هستند. صنعتی شدن ورزش از نظر بهداشت، سلامت، روحیه، نشاط و شادی منتقل کننده برای جامعه است، مانند برگزاری مسابقات فوتبال که چقدر می‌تواند یک جامعه را با برد و باخت خود خوشحال و یا ناراحت کند.

این ورزشکار با بیان اینکه ورزش المپیک هم می‌تواند با برد خود مردم را تحت تاثیر قرار دهد، گفت: نماینده‌ای انتخاب می‌شود که وعده‌های پوچ در ستاد انتخاباتی نداده باشد و بتواند جامعه ورزشی را به جلو حرکت دهد.

مختاری خاطر نشان کرد: وقتی یک قهرمان بخواهد مدال کسب کند باید آرامش کافی داشته باشد. انتظار داریم سال‌ آینده که مسابقات المیپک و جهانی را در پیش رو داریم حمایت کافی صورت گیرد. وزارت ورزش باید با مشاهده تورم پاداشی را به ورزشکاران می‌داد. چرا باید بین ورزشکاران تبعیض قائل شوند؟ باید دولت و مجلس از ورزشکاران حمایت ویژه‌ای کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.