با حضور آثاری از دانشجویان سراسر کشور صورت گرفت برپایی نمایشگاه و جشنواره ملی هنرهای دیجیتال و انیمیشن هکاتوم در دانشگاه دامغان

هشتمین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال و انیمیشن هکاتوم در دانشگاه دامغان آغاز به کار کرد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،سپهر محمدی دبیر هشتمین جشنواره  ملی هنرهای دیجیتال و انیمیشن هکاتوم  دانشگاه دامغان در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه این جشنواره ملی در گفت‌وگو  اظهار کرد: برگزیدگان این جشنواره دانشجویی فردا ۱۰ اسفندماه در آیین اختتامیه جشنواره معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه بخشی از آثار ارسالی به این رویداد دانشجویی است، تصریح کرد: در مجموع بیش از یک هزار و ۳۰۰ اثر از دانشجویان سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

وی از برپایی افتتاحیه نمایشگاه آثار و اکران انیمیشن‌های برگزیده در روز ۹ اسفند خبر داد و افزود: اختتامیه جشنواره نیز فردا در دانشگاه دامغان برگزار خواهد شد.

دبیر هشتمین جشنواره  ملی هنرهای دیجیتال و انیمیشن هکاتوم دانشگاه دامغان با اشاره به داوری آثار ارسالی به دبیرخانه گفت: با انتخاب داوران در بخش نخست ۲۱۰ اثر به بخش رقابتی این جشنواره ملی راه یافتند که عمده آنها در نمایشگاه جشنواره نیز به نمایش درآمدند.

محمدی خاطرنشان کرد: آثار برگزیده هر بخش فردا پنجشنبه در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره  ملی هنرهای دیجیتال و انیمیشن هکاتوم معرفی می‌شوند.

وی با تقدیر از دانشجویان سراسر کشور اظهار کرد: خوشبختانه امسال استقبال بسیار خوبی از این رویداد دانشجویی شد.

وی با اشاره اقبال خوب هنرمندان به جشنواره هشتم اظهار امیدواری کرد که این جشنواره ملی در سال‌های آینده نیز با حضور دانشجویان بیشتری از دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شود.

دبیر هشتمین جشنواره  ملی هنرهای دیجیتال و انیمیشن دانشگاه دامغان ضمن دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از بخش نمایشگاهی این جشنواره یادآوری کرد: آیین اختتامیه هشتمین جشنواره فردا با معرفی برترین‌های این رویداد در دانشگاه دامغان به کار خود خاتمه خواهد داد.

برپایی نمایشگاه و جشنواره ملی هنرهای دیجیتال و انیمیشن هکاتوم در دانشگاه دامغان

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.