استاندار گلستان در واکنش به هتک حرمت برخی کاندیداها: شورای تامین حامی مجریان انتخابات است/ در برابر هرگونه گردن‌کشی از قانون می‌ایستیم

استاندار گلستان با انتقاد از هتک حرمت فرماندار گرگان و معاون سیاسی و امنیتی وی توسط برخی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و هواداران آنان به شدت واکنش نشان داد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، علی‌محمد زنگانه در جلسه شبانه و فوری بررسی برخی رفتارهای خارج از شان برخی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و طرفداران آنها که در فرمانداری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: حضور ما در فرمانداری گرگان بلافاصله بعد از دریافت خبر اهانت و هتک حرمت فرماندار و معاون سیاسی و امنیتی ایشان پیام روشنی دارد که تمام قد حامی و پشتیبان این عزیزان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شورای تامین استان با قاطعیت ضمن حمایت از مجریان قانون و برگزار کنندگان انتخابات با هرگونه قانون شکنی مقابله می‌کند، افزود: در جلسه مشترک شورای تامین استان و شهرستان‌های استان گلستان دادستان و اعضای شورای تامین به صورت یکپارچه و متحد اعلام کردند که در برابر هرگونه قانون شکنی و هتک حرمت به مجریان قانون ایستادگی و مقابله قانونی خواهند کرد.

استاندار گلستان با انتقاد از رفتار برخی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی مبنی بر اهانت به مجریان قانون، خاطرنشان کرد: این عزیزان نامزد ورود به خانه مردم و مبدا و مرجع قانون گذاری در کشور هستند اما امروز در ابتدای راه خودشان در برابر قانون و مجریان قانون گردن‌کشی می‌کنند.

زنگانه با هشدار به این عده از افراد، تصریح کرد: یقین بدانید قانون در برابر گردن‌کشی‌ها سکوت نخواهد کرد و مطابق قانون با شدیدترین حالت ممکن با تعدی کنندکان به حرمت برگزار کنندگان انتخابات برخورد خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.