خیز دختران نقش‌جهان برای ماندگاری جام در اصفهان

لیگ‌برتر والیبال نشسته بانوان در حالی به مرحله نهایی رسید که اصفهان با میزبانی این دور می‌خواهد جام قهرمانی را برای هفتمین سال پیاپی در خانه نگه دارد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال نشسته بانوان از اوایل دی ماه شروع و هفته نخست به میزبانی تبریز و با حضور ۴ تیم سپاهان، ذوب‌آهن، فولاد هرمزگان و هیئت تبریز برگزار شد که دو نماینده زرد و سبز اصفهان به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول قرار گرفتند.

دور برگشت و مرحله نهایی این رقابت‌ها نیز از ششم اسفند ماه به میزبانی اصفهان و باشگاه سپاهان آغاز شده است که طلایی‌های میزبان به عنوان اصلی‌ترین مدعی قهرمانی و مدافع شش عنوان نایب قهرمانی گذشته پا به میدان گذاشته‌اند.

از سوی دیگر ذوبی‌های باتجربه نیز که به عنوان دومین تیم پرافتخار نصف‌جهان هستند، خود را برای رقابت با اصلی‌ترین رقیبشان، سپاهان آماده می‌کنند. این در حالی است که اگر سپاهان پیروز تقابل با ذوب‌آهن باشد، قهرمانی خود را برای هفتمین بار پیاپی قطعی خواهد کرد و در غیر اینصورت بازی آخر لیگ، تکلیف قهرمان را مشخص می‌کند.

در نخستین دیدار دور برگشت، ذوب‌آهن سه بر صفر مغلوب فولاد هرمزگان شد و سپاهان با حساب سه بر صفر هیئت تبریز را شکست داد.

به این ترتیب امروز (دوشنبه،هفتم اسفند ماه) دربی والیبالی اصفهان به میزبانی مجموعه صفائیه اصفهان برگزار خواهد شد تا تکلیف قهرمان لیگ ۱۴۰۲ تا حدودی مشخص شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.