مقداد ذکی زاده: سرلیست ائتلاف اُمناء «مردم» هستند

نامزد لیست انتخاباتی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (اُمناء)در تهران، ری ،شمیرانات و اسلامشهر گفت: اعضای ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب براساس آرمان‌ها و اهدافی که گرد هم آمده‌اند،از همان ابتدا بر شاخصه مردمی بودن تاکید داشتند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، مقداد ذکی‌زاده افزود: ائتلاف اُمناء برخلاف سایر لیست ها که یک نفر را به عنوان شاخص معرفی و معمولا بر اساس سهمیه بندی کارشان را پیش برده اند، تصمیم گرفت که سر لیستش مردم باشند.

وی تاکید کرد: ما بر این باوریم که مردم بهترین شاخص هستند و بر همین اساس اعضای لیست ائتلاف معرفی شده‌اند.

این نامزد انتخابات مجلس اظهار داشت: مردم به خوبی می‌دانند که برنامه‌هایی که از سوی جریانات مختلف عنوان می‌شود چقدر قابلیت عملیاتی شدن دارد و می‌توان آن‌ها را اجرا کرد بر همین اساس تمام توان‌مان را گذاشته‌ایم تا برای مردم و به نفع مردم کار کنیم. بنای ائتلاف امنا مقابله با پدر سالاری سیاسی در کشور و در اولویت قرار دادن مردم است چرا که معتقدیم پدر خوانده ها و کسانی که همیشه خود را محور امور می دانند امتحانشان را پس داده اند.

وی خاطرنشان کرد: همه تغییرات در کشور باید برای مردم و به نفع مردم باشد و هیچ چیزی غیر از این نباید در اولویت قرار گیرد و بر همین اساس سر لیست انتخاباتی ائتلاف امنا «مردم» هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.