فرماندار خلیل‌آباد خبر داد عرضه کارت دعوت رسمی برای حضور رای‌اولی‌ها در خلیل‌آباد

فرماندار خلیل‌آباد گفت: در خلیل‌آباد ۵۰۰ نفر رای‌اولی داریم که کارت دعوت رسمی برای حضور و نقش‌آفرینی آن‌ها عرضه خواهد شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،محمدرضا خوشنویس امروز، ۵ اسفندماه، در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: جمعیت شهرستان خلیل‌آباد ۵۲ هزار نفر است که شامل دو شهر، دو بخش و ۲۵ پارچه آبادی و روستا است. بیش از ۳۲ هزار نفر در روستاها و حدود ۲۲ هزار نفر در شهرها ساکن هستند.

وی افزود: خلیل‌آباد شهرستان جوانی است، زیرا کمتر از دو دهه از ارتقای آن به شهرستان می‌گذرد. خلیل‌آباد به شهرستان سرداران شهید معروف بوده و بیشترین تعداد سردار شهید استان از شهرستان خلیل‌آباد است. ظرفیت‌های بالقوه و بالفعلی در شهرستان داریم. بیشترین تعداد گلخانه‌ها در خلیل‌آباد وجود دارد. معادن شهرستان بالقوه است که امیدواریم بالفعل شود.

خوشنویس بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل از آن در حوزه پروژه‌ها ۷۰ درصد رشد با مبلغ ۱۰۴ میلیارد ریال داشتیم و در سال ۱۴۰۱ نیز این رقم به ۵۰ درصد رشد با مبلغ ۱۵۸ میلیارد ریال و امسال به ۶۷ درصد رشد با مبلغ ۳۲۹ میلیارد ریال رسیده است.

فرماندار خلیل‌آباد ادامه داد: در حوزه اشتغال‌زایی نیز در سال ۱۴۰۰ برای ۷۴۱ نفر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۱ برای ۱۲۰۶ نفر با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان و امسال برای ۹۰۲ نفر با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان اشتغال ایجاد کردیم. عمده فعالیت در شهرستان کشاورزی است. سطح گلخانه‌های شهرستان نیز در دو سال از ۶ به ۱۰ هکتار افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه ما در خلیل‌آباد ۴۶ شعبه انتخاباتی داریم، عنوان کرد: از این تعداد ۳۲ شعبه روستایی و ۱۴ شعبه شهری هستند، همچنین چهار شعبه سیار و ۴۲ شعبه ثابت داریم. تعداد عوامل اجرایی ما حدود ۱۴۰۰ نفر است که حداقل چهار جلسه برای طیف‌های تخصصی آنان برگزار کردیم.

خوشنویس گفت: واجدین شرایط ما حدود ۴۰ هزار نفر است و ۵۰۰ نفر رای‌اولی داریم که کارت دعوت رسمی برای حضور و نقش‌آفرینی آنان عرضه خواهد شد. در شهرستان کلات تمام اقدامات را بر اساس دو مولفه تسهیل و تسریع انجام دادیم و هر فردی بخواهد رای دهد، این دو مولفه برای وی لحاظ شده است.

فرماندار خلیل‌آباد خاطرنشان کرد: همیشه مشارکت شهرستان ما بالاتر از میانگین کشوری و استانی بوده و ان‌شاءالله در انتخابات پیش رو نیز اینگونه خواهد بود. ما همین الان هم آمادگی برگزاری انتخابات را داریم. برای مشارکت حداکثری هیات‌های اندیشه‌ورز را در حوزه بانوان، جوانان و ایثارگران فعال کردیم و وظایف خود را برای دعوت مردم و جهاد تبیین انجام دادیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.