وعده استاندار جهت برگزاری سالم و بی‌طرفانه انتخابات ۱۱ اسفند در استان سمنان

استاندار سمنان وعده داد، انتخابات ۱۱ اسفند در استان سمنان به بهترین شکل ممکن، بی‌طرفانه و در سلامت کامل برگزار شود.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،سید محمدرضا هاشمی، شامگاه ۳۰ بهمن در نشست تبیینی “مشارکت قوی” با دهیاران و اعضای شورای شهر شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه که در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد، بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات تاکید و اظهار کرد: همه مسوولان می‌کوشند که انتخاباتی پرشور و سالم را در استان برگزار کنند.

وی به توفیقات دولت در این استان پرداخت و تصریح کرد: با تلاش‌های صورت‌گرفته و همدلی مسئولین و همچنین کمک مردم متدین، امروزه استان سمنان در بسیاری از شاخص‌ها در کشور سرآمد است.

هاشمی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود در سال ۸۵ از استان سمنان به نیکی یاد نمودند که این سخنان برای مردم‌ استان بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند امسال، گفت: در حوزه انتخابات، مقام معظم رهبری چهار راهبرد اصلی را مشخص نمودند که دو راهبرد “امنیت” و “سلامت” انتخابات بر عهده ما در ستاد است که این قول را به مردم استان می‌دهیم که انتخابات به بهترین شکل ممکن در همه حوزه‌ها انجام شود.

هاشمی در ادامه با اشاره به دستاوردهای دولت در استان سمنان طی دو سال‌ونیم‌ گذشته، افزود: اتفاقات و اقدامات خوبی در سطح استان با تلاش‌های فراوان انجام شده که افتتاح پل غیر همسطح شهرک صنعتی، برطرف نمودن مشکلات اراضی مربوط به شرکت سرو سامان سرخه و آزادسازی آن، انتخاب شهر سمنان به عنوان پایتخت کتاب کشور و همچنین نماینده ایران در اتحادیه جاده ابریشم، آغاز عملیات اجرایی ساخت قطب دامپروری در شهرستان مهدیشهر، آغاز عملیات اجرایی ساخت تالار بزرگ سمنان و مجتمع فرهنگی شاهرود و … از مهمترین اقدامات انجام‌شده در سطح استان بوده است‌.

وی با تاکید بر لزوم حضور پررنگ مردم در انتخابات و هچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی‌بر تشویق جامعه هدف افراد به حضور در انتخابات، گفت: لازم است دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاهای استان، تمام توان خود را جهت تشویق و ترغیب مردم به شرکت و حضور پرشور در انتخابات به کار گیرند.

هاشمی همچنین از پیش‌بینی ۶۸۱ شعبه اخذ رای در استان خبر داد و اظهار کرد: بیش‌از ۲۰ هزار نفر برای برگزاری انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های رای، در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، تاکید کرد: باید تلاش شود در روستاها ستاد همیار مشارکت تشکیل شود تا با ترغیب و تشویق مردم به حضور در انتخابات، شاهد افزایش مشارکت و شادی مقام معظم رهبری باشیم.

هاشمی در پایان گفت: دشمنان جمهوری اسلامی امروز منتظر لغزش و عدم مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای هستند که لازم است با مشارکت قوی و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، این دسیسه‌ها را خنثی کنیم‌.‌

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.