معاون شهردار قم مطرح کرد؛ فعالیت‌های عمرانی در صدر بودجه شهرداری قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه بودجه سال آینده شهرداری قم به حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان خواهد رسید، گفت: از این مبلغ بودجه حدود ۱۸ درصد برای هزینه‌های جاری و ۸۲ درصد برای فعالیت‌های عمرانی است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،عباس حلوایی‌زاده در دیدار صمیمی شهردار قم با خیرین منتخب استان که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: بودجه امسال شهرداری قم بالغ‌بر ۹۸۰۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه برای سال آینده این بودجه به حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان خواهد رسید، مطرح کرد: از این مبلغ بودجه حدود ۱۸ درصد برای هزینه‌های جاری و ۸۲ درصد برای فعالیت‌های عمرانی است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم پروژه‌های عمرانی که در دستور کار قرار داشته را مدنظر قرارداد و افزود: یکی از وظایف اصلی شهرداری قم در پروژه‌های عمرانی تقاطع‌ها هستند که در اسناد بالادستی نیز به آن تأکید شده است.

وی اضافه کرد: تقاطع میدان نماز، تقاطع شهدای روحانیت، ساختمان شورای اسلامی شهر قم، تکمیل و تجهیز ساختمان منطقه هشت شهرداری قم، احداث بوستان خضر نبی(ع)، فاز دو بوستان کوثر، احداث ساختمان آشیانه آتش‌نشانی مادر، ساماندهی میدان مطهری و … ازجمله پروژه‌هایی است که تکمیل‌شده است.

حلوایی‌زاده با بیان اینکه تقاطع‌های بسیاری در طول سال‌های اخیر تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد: در ماه‌های آینده شاهد افتتاح و بهره‌برداری از ادامه تونل غدیر و فاز پنج عماریاسر نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه هزینه کرد این پروژه در سال جاری بالغ‌بر ۲۳۵ میلیارد تومان بوده است، خاطرنشان کرد: قرارداد مسیرهای دسترسی این تونل نیز منعقدشده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه تقاطع فردوسی با خیابان صدوق حدود ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: تقاطع غیرهمسطح بلوار سردار سلیمانی و نیک‌اندیش با پیشرفت ۲۸ درصدی در حال تکمیل است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از وظایف شهرداری تکمیل و احداث پارکینگ‌های طبقاتی است، یادآور شد: پارکینگ طبقاتی بنفشه در خیابان آذر با ۲۰۰ دستگاه ظرفیت و پارکینگ همسطح چهل اختران ازجمله پروژه‌های پارکینگی در شهر قم است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حلوایی‌زاده در پایان با بیان اینکه پروژه‌های مختلفی در شهر قم در حال انجام است، ابراز کرد: ازجمله پروژه‌هایی که در دستور کار قرارداد می‌توان به تکمیل فرهنگ‌سرای شهریار، ایستگاه فرماندهی آتش‌نشانی مادر، مجتمع آب‌درمانی در کنار مجموعه شهرداری قم و … اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.