رئیس ستاد انتخابات استان: انتخابات یک پدیده امنیت ساز است

معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان از انتخابات به عنوان یک پدیده امنیت ساز یاد کرد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،احمد ریواده ۲۸ بهمن ماه در آئین به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان در سمنان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای امنیت و مدافعان حرم و امنیت، با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن هفته بزرگ‌داشت سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار کرد: اساسی‌ترین و مهم‌ترین موضوع که پایه شکل‌ریزی تمدن‌ها بوده، امنیت است.

وی افزود: امنیت، برساخت و زیرساخت آن در ایران با سایر مکاتب، تفاوت چشمگیری دارد و آن‌چه در ایران، امنیت را متفاوت کرده، این است که مبتنی بر ایمان تعریف شده و ویژگی خاص سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز، ایمان است.

وی با اشاره به سه خصوصیت ویژه امنیت در جامعه اسلامی گفت: امنیت از این منظ مبتنی بر امام امت، آگاهی و بصیرت، و مبتخی بر حفاظت و صیانت از مردم است.

وی با بیان اینکه امنیت در جمهوری اسلامی ایران، مردم‌پایه است افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب، علم به عنوان پایه عزت او اقتدار کشور مطرح شده و ابعاد امنیت در حوزه‌های مختلف مردمی تعریف شده است.

ریواده به نقش و جایگاه مردم در نظام اسلامی پرداخت و تأکید کرد: حضور در انتخابات، برای کشور، امنیت‌ساز است و مهم‌ترین رکن پیشرفت یک جامعه، مردم هستند.

معاون استاندار سمنان اظهار کرد: انتخابات یک موضوع و مؤلفه مهم در حوزه امنیت و یکی از راهبردهای توسعه و پیشرفت کشور به شمار می‌رود.

وی که در جمع بزرگی از دانش آموزان سخن می‌گفت تصریح کرد: توجه به اولویت‌های کشور یکی از ویژگی‌های شاخص دانش‌آموز تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ریواده تأکید کرد: اگر جوان و نوجوان امروز، تمدنی را به تصویر کشد در واقع امنیتِ پایدار شکل خواهد گرفت و رویکرد دولت سیزدهم نیز تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفندماه خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و زمینه سازی برای تحقق مشارکت بالا و پرشور مردم امری ضروری است.

وی با اشاره به انجام تمامی فرآیندهای انتخاباتی در استان اظهار کرد: خوشبختانه فضای حاکم بر استان، یک فضای انتخاباتی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.