مدیر امور برق شهرستان مطرح کرد: خاموشی ۴۲۰ شعله لامپ در گلپایگان

مدیر امور برق شهرستان گلپایگان گفت: به‌صورت مستمر طی سال‌های اخیر شاهد کاهش سرقت‌های ادوات برقی بودیم، تبدیل شبکه به کابل، نصب قفل روی ترانس‌ها، کنترل و رؤیت پذیری و دوربان که ۲۴ ساعته پایش ادوات را انجام می‌دهند در کاهش این سرقت‌ها نقش داشته است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،امیر قلمی در گفت‌وگو اظهار کرد: در سال جاری ۱۱ کیلومتر شبکه فشار ضعیف به منظور برق‌رسانی به مشترکان در محدوده شهر و روستاها با اعتبار ۶۱ میلیارد ریالی و تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار به طول ۲.۳ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸.۷ دهم میلیارد ریال اجرا شده است.

وی ادامه داد: بهینه‌سازی شبکه برق روستای اسفرنجان به طول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری است. همچنین در ده نقطه در سطح شهرستان جابجایی تأسیسات را انجام دادیم. مجموع  اعتبار عمرانی امور برق شهرستان گلپایگان  ۱۷۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیر امور برق شهرستان گلپایگان گفت: ۳ هزار و ۶۹۹ مورد خاموشی معابر در سال جاری ثبت شده که ۳ هزار و ۲۶۹ مورد آن برطرف شده و ۴۲۰ مورد باقی مانده است که مستمر در صدد رفع این خاموشی‌ها نیز هستیم. بیش از ۵ هزار شعله لامپ در شهرستان داریم که توانستیم ۳ هزار و ۵۰۰ مورد آن را به لامپ‌های LED تبدیل کنیم تا علاوه بر نور مطلوب‌تر کم‌مصرف‌تر هم باشند.

قلمی در خصوص سرقت تجهیزات و ادوات برقی، خاطرنشان کرد: به صورت مستمر طی سال‌های اخیر شاهد کاهش سرقت‌های ادوات برقی بودیم. تبدیل شبکه به کابل، نصب قفل روی ترانس‌ها، کنترل و رؤیت پذیری و دوربان که ۲۴ ساعته پایش ادوات را انجام می‌دهند در کاهش این سرقت‌ها نقش داشته است. در سال جاری چندین مورد اقدام به سرقت داشتیم که از طریق دوربان مطلع و به محل رفتیم که منجر به فرار سارق و سرقت نافرجام شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.