رجب‌زاده: بگوییم تیم ملی موفق نبوده، درست نیست

مربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به نتایج تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: اینکه همه بگویند تیم ملی ناموفق بوده، درست نیست. این عزیزان مدت زمان کمی در تیم بودند و شما اگر بقیه تیم‌ها مانند ژاپن را نگاه کنید، می‌بینید که مربی سه چهار سال در تیم بوده و همین باعث می‌شود که تسلط بیشتری داشته باشند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، محمد رجب زاده، مربی تیم فوتبال پیکان، در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: بازی حساسی خواهد بود. حساسیت بیشتری خواهد داشت چون مهم است که سه امتیاز بازی را کسب کنیم. فردا بازی بسیار جذابی هم خواهد بود چون نساجی توانسته بازیکنان بسیار باکیفیتی جذب کند و یک مربی خیلی خوبی هم دارد. فکر می‌کنم فردا بازی بسیار خوبی خواهد بود.

او در مورد رفتار برخی باشگاه‌ها در نقل و انتقالات زمستانی گفت: پیکان باشگاهی است که چون بازیکنان جوان زیادی دارد قطعا چنین اتفاقی می‌افتد ولی بخش حقوقی این اتفاق در اختیار باشگاه است که صحبت‌هایش را انجام داده است. از نظر فنی بسیار خوشحال هستیم چون این بازیکنان از ابتدای فصل پیشنهاد نداشتند اما با حضور ما کیفیت آنها به قدری بالا رفته و بالاتر هم خواهد رفت که این پیشنهادات به آنها رسیده است. امیدواریم در چارچوب اخلاق باشد و باشگاه‌ها مطابق قانون رفتار کنند.

مربی پیکان در مورد نتایج تیم ملی فوتبال ایران هم گفت: چون خودمان هم برای مدتی در تیم ملی امید بودیم، خودم به شخصه شاهد تلاش بی وقفه کادر فنی بودم. اول یک خسته نباشید و دست مریزاد به آقای امیر قلعه نویی و کادر بسیار خوب ایشان می‌گویم. من شاهد بودم که آنها از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر در کمپ تیم‌های ملی زحمت می‌کشیدند و تمام تیم‌های تورنمنت را آنالیز می‌کردند اما اینکه همه بگویند تیم ملی ناموفق بوده، درست نیست. این عزیزان مدت زمان کمی در تیم بودند و شما اگر بقیه تیم‌ها مانند ژاپن را نگاه کنید، می‌بینید که مربی سه چهار سال در تیم بوده و همین باعث می‌شود که تسلط بیشتری داشته باشند. به نظرم اگر ۵-۶ ماه آقای قلعه نویی در تیم ملی حضور داشتند نتیجه بهتری رقم می‌خورد. باز هم به ایشان خسته نباشید می‌گویم.

رجب زاده در مورد اینکه نساجی برای کسب برد با تمام قوا در زمین حاضر می‌شود و آیا از این بابت نگرانی ندارند؟ گفت: نه! نگرانی نداریم. فکر می‌کنم فردا به علت آمادگی‌ای که ما داریم، جا دارد از مجموعه پیکان، آقای مددی و هیات مدیره تشکر کنم که خیلی با ما راه آمدند و اردوی خوبی در کیش داشتیم. صد درصد برای این بازی آماده‌ایم و مشکلی از این بابت نیست. به نظرم بازی خیلی جذابی خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.