فرماندار ویژه نجف‌آباد: مردم کم‌کاری یک مسئول را به پای نظام نمی‌گذارند

فرماندار ویژه نجف‌آباد گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد ملت ایران پشت نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند و کم‌کاری یک مسئول را پای نظام اسلامی نمی‌گذارند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، موسی مباشری  اظهار کرد: تأیید نظام به حضور مردم در صحنه‌های مختلف است که حماسه‌آفرینی در راهپیمایی و انتخابات این موضوع را اثبات می‌کند.

وی افزود: کمتر راهکاری برای اثبات استقامت در راه نظام وجود دارد که تأثیرش به اندازه انتخابات و راهپیمایی باشد، از این رو ملت ایران مثل همیشه در این صحنه حاضر شده و استقامت و پایداری بر اصل نظام را اثبات می‌کنند.

فرماندار ویژه نجف‌آباد با بیان اینکه مردم ایران نسبت به آرمان‌های انقلاب آگاه هستند، تصریح کرد: آنان نسبت به اهداف و چشم‌انداز آن بی‌تفاوت نبوده و همواره نظام اسلامی را تأیید می‌کنند و کم‌کاری یک مسئول را به پای نظام نمی‌گذارند.

وی معتقد است: ملت ایران نسبت به خون شهدا و نظام، خود را مسئول می‌دانند و همیشه با حضور در صحنه‌های مختلف حامی انقلاب و کشور بوده‌اند و نمی‌خواهند که استقلال خود را از دست بدهند و زیر سلطه دولت‌های ظالم قرار بگیرند.

مباشری ادامه داد: هر فرد به سهم خود برای این نظام و پایداری آن نقش‌آفرینی می‌کند ولی به شکل منسجم در راهپیمایی و انتخابات این دیدگاه خود را ثابت می‌کنند.

فرماندار ویژه نجف‌آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته، خاطرنشان کرد: بیان آن‌ها برای عموم مردم به ویژه نسل جوان نیاز بوده تا اینکه دشمن نتواند با سیاه نمایی و جنگ رسانه‌ای اهداف خود را محقق سازد.

وی حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال را مصداق بارز قدرشناسی از دستاوردهای نظام بیان کرد و یادآور شد: این حضور حماسی مایه دلگرمی دولت‌های مظلوم و خوشحالی دوستان نظام در دنیا خواهد بود.

مباشری معتقد است: بسیاری از ملت‌های جهان به این حضور حماسی ملت ایران چشم دوخته‌اند و از مشارکت بالا که ندای آزادی دارد خوشحال می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.