مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

صف‌آرایی فوتسالیست‌های کراپ مقابل نماینده کرمان، دعوت شطرنج باز قزوینی به اردوی تیم ملی، سومی هندبالیست‌های نونهال قزوینی در رقابت‌های مناطق کشور و میزبانی قزوین در جشنواره واترپلوی پسران زیر ۱۲ سال کشور اهم اخبار ایسنا از ورزش قزوین است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،تیم فوتسال کراپ الوند در ادامه لیگ برتر میزبان فولاد زرند خواهد بود. این دیدار در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ پنجشنبه ۱۹ بهمن در سالن یادگار امام الوند برگزار خواهد شد.

نماینده استان هفته گذشته در شهر ری با نتیجه سنگین پنج بر ۲ بازی را به سفیر گفتمان تهران واگذار کرد. شاگردان علیرضا افضل با کسب ۲۶ امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

دعوت شطرنج باز قزوینی به اردوی تیم ملی

ملیکا محمدی شطرنج باز استان قزوین به اردوی تیم ملی شطرنج بزرگسالان دعوت شد.

به گزارش ایسنا، این اردو از فردا و با حضور هفت ملی‌پوش برگزار می‌شود.

سومی هندبالیست‌های نونهال قزوینی در رقابت‌های مناطق کشور

درپایان دور دوم مسابقات هندبال نونهالان مناطق کشور، تیم استان قزوین پس از تیم‌های جهرم و اصفهان در مکان سوم قرار گرفت و راهی دوم سوم این رقابت‌ها شد.

مسابقات هندبال مناطق جنوب کشور به میزبانی اراک برگزار شد.

قزوین میزبان جشنواره واترپلوی پسران زیر ۱۲ سال کشور

سعید شهرباف رئیس هیأت شنای استان قزوین از برگزاری جشنواره واترپلوی پسران زیر ۱۲ سال کشور، با حضور ۶ تیم از استان‌های تهران، زنجان، گیلان، تبریز، قزوین و کردستان در تاریخ ۲۰ تا ۲۲ بهمن سال جاری در استخر شهید رجایی شهرستان قزوین خبر داد.

تیم واترپلوی پسران زیر ۱۲ سال قزوین در تمامی ایام هفته به صورت مستمر با حضور چند مربی استانی و ملی در حال تمرین و آموزش است که می‌توان به میثم شالباف، معین اویسی، رضا طاهرخانی، امیررضا آینه‌چی، کسری حاج‌محمدی و علی علیجانی اشاره کرد.

به گفته مسئولان این آخرین جشنواره زیر ۱۲ سال در سال ۱۴۰۲ خواهد بود و نوجوانان برای مسابقات رده‌های سنی بالاتر آماده می‌شوند؛ برخی از این نوجوانان سال آینده در مسابقات زیر ۱۴ سال توپ می‌زنند و در سال‌های آتی به مسابقات قهرمانی کشور و لیگ راه خواهند یافت.

هر سال این اطلاع‌رسانی در تمامی استخرهای سطح استان صورت می‌گیرد تا کودکان رده سنی ۹ تا ۱۰ سال که چهار شنای اصلی ( کرال سینه، کرال پشت، قورباغه و پروانه) را به خوبی اجرا می‌کنند به استخر شهید رجایی مراجعه کرده و در تست و آزمون مربیان خود را محک بزنند تا در صورت پذیرش به تیم‌های شنا و شیرجه و واترپلو ملحق شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.