برپایی نمایشگاه «گذر انقلاب» در گرگان

در آستانه عید سعید مبعث و ۲۲ بهمن، نمایشگاه «گذر انقلاب» در پارک شهر گرگان افتتاح شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،شهردار گرگان صبح چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ در بازدید از این نمایشگاه با بیان اینکه ایام الله دهه مبارک فجر، فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: ملت بیدار و همیشه در صحنه دارالمؤمنین گرگان، در همه عرصه‌ها افتخار آفریدند و در جریان مبارزات انقلابی، ۷۷ روز زودتر یعنی در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۷ با قیام بر علیه حکومت ستمشاهی حماسه بزرگی را رقم زدند که در تاریخ به یادگار مانده است.

سیدمحمدرضا سیدالنگی، دینداری و ولایت‌مداری مردم گرگان را دارای ریشه و سابقه طولانی عنوان کرد و گفت: این افتخاری برای ماست که گرگان، قدمگاه امام حسن عسگری (ع) است.

وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی به واپسین روزهای گرامیداشت دهه مبارک فجر در سال ۱۴۰۲ نزدیک می‌شود، ادامه داد: ملت ایران با شور و شوق همیشگی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور می یابد تا حماسه‌ای دیگر را در این شهر خلق کنیم.

شهردار گرگان با اشاره به اینکه ملت ایران در ۱۱ اسفندماه نیز حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد، افزود:‌ امیدواریم مانند همیشه مردم گرگان با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بکوبند.

«بصیرت» مهمترین شاخصه مردم گرگان

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: «بصیرت» مهمترین شاخصه ملت ایران به خصوص مردم شهر گرگان است که سبب شده تا ویژگی دشمن‌شناسی آنها بارزتر باشد.

عیسی مهری با بیان اینکه یکی از موضوعات مورد توجه، مردمی‌سازی خیلی از اقدامات و امورات است، اضافه کرد: نمایشگاه گذر انقلاب نمونه‌ای از این مردمی‌سازی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بوده که به مناسبت ایام مبارک فجر در شهر گرگان برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با غرفه‌های متنوع توسط خانه‌های فرهنگ و سرای محلات با همراهی و مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان برپا شده، تصریح کرد: قیام مردم انقلابی گرگان در پنجم آذر ۱۳۵۷ حماسه‌ای بزرگ بود که باعث افتخار مردم این شهر شده است.

نمایشگاه «گذر انقلاب» در قالب غرفه‌های مختلف فرهنگی، هنری، سرگرمی و دیگر غرفه‌ها به مدت سه روز در پارک شهر گرگان جنب کاخ موزه این شهر میزبان علاقه‌مندان است.

در آیین افتتاح این رویداد فرمانده سپاه شهرستان گرگان، فرماندار، شهردار گرگان، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی و مدیران شهری گرگان، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، تعدادی از مدیران شهرستانی و جمعی از شهروندان برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.