بهره‌برداری از ۷۱۳ پروژه در نظرآباد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: به مناسبت دهه فجر ۷۱۳ پروژه با ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظرآباد به بهره‌برداری می‌رسد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار صمیمی با دست اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان نظرآباد که روز ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد ماه رجب، افزود: در این شهرستان به یمن این روزها ۷۱۳ پروژه با بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار و ایجاد اشتغال برای بیش از ۸۰۰ نفر، مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: دولت مردمی سیزدهم علی‌رغم محدودیت های مالی، با جدیت درصدد جبران کمبودها و عمل به تعهدات گذشته و کنونی است.

عبداللهی گفت: قدردانی از تلاش های صورت گرفته و اهتمام مدیران در بخش های مختلف یک وظیفه است و باید این فرهنگ را ترویج کنیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات اصل اساسی در خنثی سازی توطئه ها و تبلیغات منفی دشمنان نظام و مردم است.

استاندار البرز گفت: دست اندرکاران برگزاری انتخابات امین و معتمد مردم و نظام هستند بنابراین علاوه بر انجام وظایف، تکلیف بزرگ تبیین گری و امیدآفرینی در خصوص دستاوردهای انقلاب و دعوت مردم برای حضور در پای صندوق های رای را دارند.

وی افزود: تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری در برنامه ها و نشست های مختلف از ابتدای امسال، نشان دهنده اهمیت این انتخابات در برهه حساس کنونی است.

عبداللهی گفت: ولی امر مسلمین، انتخابات را بعنوان حق و تکلیف تمامی آحاد جامعه دانسته و این رویداد بزرگ را مظهر قدرت ملی اعلام کرده اند.

وی افزود: مشارکت پرشور در انتخابات، اتحاد، انسجام و اراده مردم را در تعیین سرنوشت کشور و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می کشد.

عبداللهی گفت: مردم این سرزمین بیش از ۲۵۰ هزار شهید و حدود یک میلیون ایثارگر تقدیم انقلاب کرده اند بنابراین از خواست خود کوتاه نمی آیند و با تمام وجود از آن صیانت می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.