رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی خراسان رضوی: شدت مصرف انرژی در دنیا کاهش و در ایران افزایش داشته است

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: شدت مصرف انرژی در دنیا کاهش و در ایران افزایش داشته که باعث بسیاری از ناترازی‌ها در این زمینه شده است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، نسرین یوسفی عارفی در همایش «مدیریت انرژی ۱۴۰۳» که امروز ۱۱ بهمن‌ماه در اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد، در رابطه با مسئولیت کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به رسالت اتاق بازرگانی یعنی بهبود فضای کسب‌وکار برای فعالین اقتصادی و به عنوان بازوی مشورتی برای دولت و بخش خصوصی، کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی حدود هشت ماه است که شکل گرفته است.

وی افزود: کمیسیون انرژی با هدف انجام ماموریت خود به نحو احسن، حوزه‌های تولید، توزیع، انتقال، مصرف و صادرات انرژی را مد نظر قرار داده است. در این راستا کمیته‌های تخصصی گاز و فرآورده‌های نفتی، تجدیدپذیرها، بررسی عدم قطع برق واحدهای صنعتی، اقتصاد انرژی و سرمایه‌گذاری و انتقال در این کمیسیون ایجاد شده است.

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی خراسان رضوی تصریح کرد: شدت مصرف انرژی در دنیا کاهش و در ایران افزایش داشته که باعث بسیاری از ناترازی‌ها در این زمینه شده است. همچنین کمیته بهینه‌سازی مصرف و مدیریت راهبردی انرژی در کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی استان تشکیل شده است.

یوسفی عارفی ادامه داد: رهبران سازمان‌ها نقشی کلیدی در مصرف انرژی دارند و تا زمانی که قیمت انرژی پایین است، توجهی به مدیریت مصرف و بهینه‌سازی نخواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.