رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان خبر داد: افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه طبق آخرین نظرسنجی‌ها

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان از افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند طبق آخرین نظرسنجی‌ها خبر داد و گفت: طرح نظرسنجی بررسی نظرهای شهروندان استان سمنان درباره برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند ماه در نقاط مختلف انجام شده است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، علی منصفی‌راد امروز (نهم بهمن ماه) در نشست با مدیرکل و اعضای ستاد انتخابات صداوسیمای مرکز سمنان، ادامه داد: مرحله نخست طرح نظرسنجی بررسی نظرهای شهروندان استان سمنان درباره انتخابات در هشت شهرستان و هشت روستای استان سمنان اجرا شده است. این طرح در دو مرحله با کارفرمایی استانداری سمنان و توسط مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی سمنان در استان انجام می‌شود که مرحله اول آن به پایان رسیده است و مرحله دوم با دستور استاندار سمنان انجام می‌شود.

او بیان کرد: با برگزاری جلسات متعدد تبیینی و اقدامات خوب استاندار و خدمات مطلوب و امیدآفرین دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف، طبق آخرین نظرسنجی‌ها میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه رشد داشته است.

افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه طبق آخرین نظرسنجی‌ها

منصفی راد از اقبال مطلوب مردم استان به صداوسیمای خبر داد و گفت: در این نظرسنجی مردم استان اعلام کردند در فضای سیاسی کنونی به صداوسیما اعتماد دارند، شبکه‌های اجتماعی و مجازی، اطلاعات و اخبار دوستان و آشنایان، سایت‌های خبری و روزنامه‌ها به ترتیب در رتبه‌های بعدی انتخاب مردم قرار دارند و شبکه‌های ماهواره‌ای نیز آخرین جایگاه را نزد مردم استان سمنان دارند.

منصفی‌راد از برگزاری مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران به میزبانی جهاد دانشگاهی استان در هفته پایانی بهمن ماه خبر داد و افزود: از تمام ظرفیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی استان در آستانه انتخابات پیش رو استفاده خواهیم کرد و مسابقات مناظره دانشجویان استان با مشارکت ۱۴ تیم از دانشگاه مختلف استان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و خبرگزاری قرآنی (ایکنا) از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود برای ایجاد شور و نشاط و افزایش مشارکت مردم استفاده می‌کنند. در این راستا، دو خط خبری ویژه در آستانه انتخابات راه‌اندازی شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان از آمادگی رسانه‌های متعلق به این نهاد برای بیان دستاوردها و فعالیت‌ها و اقدامات شاخص دستگاه‌های اجرایی استان سمنان با هدف افزایش امیدآفرینی در جامعه خبر داد و گفت: سلسله نشست‌های خبری با شعار «مشارکت قوی، ایران قوی» با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف در ایسنا برگزار می‌شود و از این طریق دستاوردهای نظام و عملکرد دولت به مردم معرفی می‌شود.

در این نشست که مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز سمنان حضور داشتند درباره برگزاری برنامه‌های تولیدی و پوششی مشترک با موضوع انتخابات ۱۱ اسفند و ایام دهه فجر بحث و تبادل نظر شد.

افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه طبق آخرین نظرسنجی‌ها

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.