استاندار سمنان خطاب به رای اولی‌ها تاکید کرد ساختن کشوری قوی‌تر با حضور در پای صندوق‌های رای

استاندار سمنان با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، خطاب به رای اولی‌های این استان، گفت: با حضور در پای صندوق‌های رای می‌توانیم کشوری قوی‌تر بسازیم.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، سیدمحمدرضا هاشمی امروز (هشتم بهمن ماه) در نشست تبیینی انتخابات با دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه کوثر شهر سمنان، اظهار کرد: دانش‌آموزان رای اولی به‌عنوان کسانی که به بلوغ سیاسی رسیده‌اند، برای ساختن آینده نظام و کشور و تعیین سرنوشت خود، از حق سیاسی‌شان در پای صندوق‌های رای در انتخابات ۱۱ اسفند ماه استفاده کنند.

او با اشاره به دستاوردهای دولت در این استان، بیان کرد: در حوزه اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن، کاهش نرخ بیکاری و افزایش فرصت شغلی، کاهش تورم، رشد اقتصادی و سایر موارد، موفقیت‌های ارزشمندی برای استان سمنان تاکنون به‌دست آمده است.

وی ادامه داد: امروز ما در اینجا هستیم تا به شما دانش‌آموزان و کسانی که به بلوغ سیاسی رسیده‌اند و حق رای دارند، بگوییم تا از حق سیاسی خود در انتخابات پیش رو استفاده کنید. حضور شما پای صندوق‌های رای، کشور و نظام را در برابر تهدیدات دشمنان و معاندان نظام بیمه خواهد کرد.

هاشمی گفت: نعمت امنیت امروز بالاترین نعمتی است که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در کشور از آن بهره‌مند هستیم. بنابراین به پاسداشت خون شهدا و شکرانه نعمت‌های موجود باید روز ۱۱ اسفند ماه در انتخابات و پای صندوق های رای حاضر شویم.

استاندار سمنان افزود: شما دانش‌آموزان امروز می‌توانید با حضور در پای صندوق‌های رای، یاری‌گر نظام باشید، چون مشارکت قوی، مجلس قوی و در نهایت، کشوری قوی‌تر را برای همه ما خواهد ساخت.

ساختن کشوری قوی‌تر با حضور در پای صندوق‌های رای

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.