بازیکن سپاهان در گفت‌وگو: شرایط ضعیف داوری در لیگ بانوان/ اردلان به جوانان میدان داد

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: شرایط داوری در لیگ بسیار ضعیف است، امیدوارم برای اصلاح این داوری‌های ضعیف، برخورد و توجیه لازم انجام شود.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،میترا نظری در گفت‌وگو  فرایند تیم فوتبال بانوان سپاهان در لیگ امسال را خوب ارزیابی و اظهار کرد: خداراشکر از وقتی خانم نیلوفر اردلان در کنار تیم حضور پیدا کردند، توانستند با بومی‌سازی و جوانگرایی به جوانان میدان دهند. افتخار می‌کنم که توانستم امسال در کنار مربی بسیار با شخصیت و فنی کار کنم. امیدوارم مربی با این تیمی که با جوانگرایی در دست دارد یک نتیجه خوبی را مشاهده کند.

این بازیکن با بیان اینکه از هر لحاظ شرایط تیم بسیار خوب است، افزود: وقتی زیر نظر باشگاهی مانند باشگاه سپاهان باشید که همیشه همراه تیم بوده و تمام امکانات خود را در اختیار گذاشته، شرایط هم بسیار خوب خواهد بود. ما بازیکن هستیم که فقط بازی و تمرین می‌کند و هر تغییری که برای تیم در نیم فصل بعد بخواهد اتفاق افتد، به کادرفنی بستگی دارد که چه برنامه‌ای برای تیم در نظر دارد.

نظری تاکید کرد: شرایط داوری در لیگ بسیار ضعیف است، امیدوارم برای اصلاح این داوری‌های ضعیف، برخورد و توجیه لازم انجام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.