امام جمعه اردستان: وظیفه همه گرم کردن تنور انتخابات است

امام جمعه اردستان گفت: وظیفه همه مردم گرم کردن تنور انتخابات است و همه باید تلاش کنند مردم پای صندوق‌های رأی بیایند تا انتخابات پرشوری داشته باشیم و نقشه‌های دشمن را بار دیگر خنثی کنیم.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، حجت‌الاسلام حسن دهشیری، شامگاه(دوشنبه،۲ بهمن‌ماه) در ستاد نماز جمعه اردستان، اظهار کرد: انتخابات امسال حساسیت‌های خاص خود را دارد زیرا دشمن همه نیروهای خود را بسیج کرده تا این اتفاق کم‌فروغ برگزار شود.

وی با بیان اینکه مردم ما زیر بمباران صدامیان و گرما و سرما آمدند رأی دادند و ثابت کردند که به انقلاب و کشورشان علاقه‌مند هستند، افزود: امسال بعد از گذشت ۴۴ سال اگر حضور مردم کمرنگ باشد دشمن نهایت سوءاستفاده خود را می‌برد زیرا همیشه شعار دادیم که تکیه نظام به مردم است.

امام جمعه اردستان گفت: گاهی مواقع مسئولان کشور گزارش می‌دهند که تورم کاهش پیدا کرده و وضعیت معیشت در حال بهبود است در صورتی که این کاهش تورم و بهبود وضعیت سر سفره مردم احساس نمی‌شود. موضوع معیشتی و اقتصادی در کنار برنامه و فشارهای دشمن باعث شده برخی افراد از انتخابات دلسرد شوند.

دهشیری با بیان اینکه بر فرض اگر حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود نظام پابرجا خواهد بود، ولی اقتدار انقلاب خدشه‌دار خواهد شد، گفت: وظیفه همه مردم گرم کردن تنور انتخابات است و همه باید تلاش کنند مردم پای صندوق‌های رأی بیایند تا انتخابات پرشوری داشته باشیم و نقشه‌های دشمن را بار دیگر خنثی کنیم.

برخی مسئولان نسبت به انتقاد مردم بی‌تفاوت هستند

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در نماز جمعه اردستان بد نیست، ولی باید برای حضور جوانان و نوجوانان در این مراسم تلاش بیشتری شود، بیان کرد: تریبون نماز جمعه یک مکان مردمی است و گاهی مطالبات آنها نیز در آن گفته می‌شود، بنابراین انتظار می‌رود که اگر اداره و یا مسئولی مورد خطاب و انتقاد قرار می‌گیرد نسبت به آن بی‌تفاوت نباشند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: برخی از مسئول ما حتی انتقاد منصفانه را هم نمی‌پذیرند و نسبت به انتقاد مردم بی‌تفاوت هستند در صورتی که هر انتقاد، درخواست و گلایه‌ای باید مورد توجه و پاسخ مسئولان مربوطه قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.