مدیرکل صمت گلستان خبر داد رشد ۱۵۵ درصدی بازرسی از بازار تایر در گلستان/ کشف ۳۰ پرونده تخلف

مدیرکل صمت گلستان از رشد ۱۵۵ درصدی بازرسی از بازار تایر خودرو در استان خبر داد و افزود: در سه فصل نخست سال ۳۰ پرونده تخلفاتی به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال ثبت شده است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، درویشعلی حسن‌زاده صبح پنج‌شنبه ۲۸ دی‌ ماه ۱۴۰۲ در نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک گلستان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: طی ۹ ماهه ابتدایی سال جاری تعداد ۲۶۸ مورد بازرسی توسط بازرسین اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان از بازار تایر خودرو در استان انجام شده است.

وی از رشد ۱۵۵ درصدی بازرسی از بازار تایر خودرو در فصول بهار، تابستان و پاییز خبر داد و اضافه کرد: در نتیجه این بازرسی‌ها ۳۰ پرونده تخلفاتی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال برای متخلفین این حوزه تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان اینکه تعداد پرونده های تشکیل شده در حوزه تایر خودرو در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۷۵ درصدی داشته است، افزود: ارزش پرونده‌های تشکیل شده متخلفین حوزه عرضه تایر خودرو نیز در این بازه زمانی نسبت به ۹ ماهه ابتدایی سال قبل ۱۱ برابر رشد داشته است.

حسن زاده با تأکید بر اینکه تایر یکی از نیازهای ضروری هموطنان در استفاده از وسایل نقلیه خصوصی و عمومی است، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی در عرضه تایر خودروهای سنگین با نرخ دولتی در بازار استان گلستان وجود ندارد و با اقدامات انجام شده امیدواریم عرضه تایر خودروهای سبک با نرخ مصوب دولتی نیز متعادل شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.