قهرمان سابق کیک بوکسینگ کشور: کیک بوکسینگ به یک فدراسیون واحد تبدیل شود

قهرمان سابق کیک بوکسینگ کشور با اشاره به اینکه رشته ورزشی کیک بوکسینگ دارای سبک‌های متعددی است و این مهم باعث سردرگمی و کاهش کیفیت و انگیزه در بین ورزشکاران این رشته شده است، گفت: کیک بوکسینگ باید به یک فدراسیون واحد تبدیل شود که اکنون حدود۳ ماه با سرپرست اداره می‌شود لازم است؛ این فدراسیون مهم که کیک بوکسینگ زیرمجموعه این فدراسیون است تعیین تکلیف شود.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،آرش بهزادنیا” از مربیان مجموعه ورزشی انقلاب که سابقه عضویت در کادر فنی تیم فوتسال و تیم ملی دانشجویان فوتسال را به‌عنوان مشاور در کارنامه خود دارد، در گفت‌وگو  اظهار کرد: وجود سبک های فراوان ورزشی در رشته کیک بوکسینگ موجب افزایش بدون نظارت و بی حساب کتاب اعزام‌های برون مرزی شده است بطوریکه بیشتر این اعزام ها جنبه نمایشی و تبلیغاتی دارد.

این قهرمان کیک بوکسینگ کشور افزود: وزارت ورزش و جوانان باید در اعزام سبک‌های رزمی رشته کیک بوکسینگ نظارت بیشتری داشته باشد چرا که تخلفات عدیده مالی در این حوزه وجود دارد .

بهزادنیا افزود: والدین بسیاری از ورزشکاران قادر به پرداحت مبالغ هنگفت جهت اعزام به مسابقات برون مرزی رشته‌ی کیک بوکسینگ نیستند و آینده‌ای برای ورزشکاران کیک بوکسینگ وجود ندارد و این رشته تنها به  یک ویترین برای برخی ورزشکاران تبدیل شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.