رئیس شورای شهر گرگان عنوان کرد: رضایت خانواده‌های شهدا از عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه ملت ایران چشم انتظار تداوم انتقام سخت از تروریست‌ها و عوامل شرارت در منطقه هستند، افزود: عملیات موشکی سپاه در عراق و سوریه رضایت خانواده‌های شهدا را در پی داشته است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،عیسی مهری در گفت‌وگو  ضمن تبریک برای انتقام سخت و انجام موفقیت‌آمیز عملیات غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محل تجمع تروریست‌ها در سوریه و عراق، اظهار کرد: این عملیات سبب خوشحالی محور مقاومت و امت شهید پرور و همیشه در صحنه ایران سرافراز شد.

وی با بیان اینکه این عملیات‌ها جرثومه‌های فساد، ترور و شرارت متعلق به رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی که در راس آنها آمریکا و انگلیس قرار دارد را در کشورهای مذکور یا خاک یکسان کرد، ادامه داد: آنچه ملت ایران می‌خواهند تداوم این عملیات‌ها با هدف انتقام‌گیری از عاملان ترور و شرارت است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه نباید اجازه بدهیم خون شهدای حادثه تروریستی کرمان و دیگر جنایت‌های مستکبران در خاک میهن بی‌پاسخ بماند، افزود: قطعاً در سایه توجه خداوند متعال و راهبری مقام معظم رهبری، دشمنان پاسخ‌های سخت‌تری در روزهای آینده خواهند دید.

وی جمهوری اسلامی ایران را حامی همیشگی مستضعفان و مظلومان در اقصی نقاط جهان دانست و خاطرنشان کرد: انهدام کامل محل تجمع تروریست‌ها در اربیل عراق پاسخی بسیار واضح و آشکار به فرماندهان پایگاه‌های استکبار بود که در همجواری این مکان قرار داشت و دنیا باید بداند که نظام مقدس جمهوری اسلامی به هیچ عنوان اجازه جولان و قدرت‌نمایی به هیچ کشوری را نخواهد داد.

مهری با بیان اینکه عوامل صهیونیستی و آمریکایی در منطقه باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گونه تعارفی با محورهای شرارت نداشته و نخواهد داشت، تصریح کرد: نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع، صیانت و حراست از آرمان‌های انقلاب با جان دل ایستاده‌اند و به هیچ عنوان در احقاق حقوق خود کوتاه نیامده و نخواهند آمد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد سه‌شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ با شلیک ۲۴ فروند موشک به مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع تروریست‌ها در مناطقی از سوریه ضمن سرنگونی این مقرها، تعدادی از تروریست‌ها را به هلاکت رساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.