رئیس جهاددانشگاهی گلستان: عملیات مقتدرانه سپاه بازدارنده و غرورآفرین بود

رئیس جهاد دانشگاهی گلستان عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک‌باران مقر تروریست‌ها را اقدامی بازدارنده قلمداد کرد و گفت: این اقدام شجاعانه موجب می‌شود دشمنان نتوانند جنایت‌های بعدی را مرتکب شوند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،ابراهیم شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام مقر گروهک داعش و پایگاه رژیم صهیونیستی در اربیل عراق اظهار کرد: ما منتظر پاسخ کوبنده فرزندان برومند این سرزمین بودیم و این پاسخ در مکان و زمان مشخص به صلاحدید نیروهای نظامی و سیاسی ما اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه پاسخ کوبنده سپاه به کسانی که عامل جنایت کرمان بودند موجی از شادی را در میان مردم ایجاد کرده‌ است، گفت: امروز ما با غرور و افتخار سر خود را بالا می‌گیریم و قطعاً چنین پاسخ‌های به موقع و درست موجب خواهد شد که هیچ دشمنی به خود اجازه ندهد حتی نگاه چپ به خاک ما داشته باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی گلستان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنیا نشان داد که قدرت موشکی که نظام جمهوری اسلامی ایران از آن صحبت می‌کرد تا چه حد واقعی، علمی و دقیق است، افزود: نیروهای نظامی و غیور کشور ما مقر نیروهای موساد در اربیل را با دقت بی‌نظیر و درست در همان نقطه‌ای که باید، هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: نیروهای نظامی کشور امروز نشان دادند که به خوبی می‌توانند از مرزهای‌های جغرافیایی و سیاسی، تمامیت ارضی و آرمان‌های بلند جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند و به همه بدخواهان و دشمنان کشور ثابت کردند به راحتی می‌توانند آنها را نابود کنند.

شهبازی پاسخ غرور آفرین سپاه پاسداران را آلامی بر دل‌های داغدار خانواده شهدای کرمان دانست و افزود: جنایت گروه تروریستی داعش و به خاک و خون کشیدن تعداد زیادی از هموطنان ما و به ویژه زنان و کودکان معصوم در کرمان تنها خانواده‌های آنها را داغدار نکرد بلکه قلب‌های تمام آزادیخواهان دنیا را به درد آورد و همه ما را عزادار کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی گلستان پاسخ به جانیانی که هیچ حد و مرزی برای جنایات خود ندارند را موجب جوانه زدن امید در دل مستضعفان دنیا برشمرد و تصریح کرد: امروز مستضعفان جهان دیدند که جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار می‌تواند از مظلومان دفاع کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.