فرماندار گرگان نخستین جشنواره اعطای نشان مقاومتی گلستان برگزار می‌شود

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «هم عزت ملی و هم گره‌گشایی فعلی» است، عنوان کرد: ایرانِ امروز به سبب پیشرفت‌های بسیاری که در بسترها و زمینه‌های متفاوت داشته تأثیرپذیری اندکی از تحریم‌ها دارد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،اسماعیل نادری در گفت‌وگو ضمن بیان اینکه اقتصاد مقاومتی هم عزت ملی است و هم گره گشایی فعلی، اظهار کرد: این جمله را از بیانات رهبر انقلاب که فرموده‌اند «اقتصاد مقاومتی چون متکی به ظرفیت‌های داخلی است و اگر به معنای واقعی اجرا شود، هم عزت و هم نیازهای کشور را تأمین می‌کند» وام گرفته و همه نیرو و توان خود را برای عملی کردن آن بسیج می‌کنیم.

وی از برگزاری نخستین جشنواره اعطای نشان مقاومتی استان گلستان خبر داد و افزود: جشنواره مذکور چهار هدف را پیگیری می کند که یکی از این اهداف، طرح الگوی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات بوده و با بررسی‌ و ارزیابی‌های انجام شده در بیش از ۳۰ واحد صنعتی در این دوره ۱۵ واحد برای گرفتن نشان درجه یک و درجه دو انتخاب شدند.

فرماندار گرگان با اشاره به کیفیت تولید خدمات و کالا، عنوان کرد: ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش تولید کالا و خدمات از جمله اهداف دیگر این طرح است.

نادری با بیان اینکه ایرانِ امروز به سبب پیشرفت‌های بسیاری که در بسترها و زمینه‌های متفاوت داشته است تأثیرپذیری اندکی از تحریم‌ها دارد، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به آنچه نقطه مطلوب تلقی می‌شود نیازمند نفوذ هر چه بیشتر سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی در امور هستیم، لذا یکی دیگر از اهداف این طرح گسترش ضریب نفوذ اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی و خدماتی است.

وی در پایان به هدایت عرصه تولید در خصوص پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان آخرین هدف این جشنواره اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، بند بیستم سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری اشاره به اعطای نشان و تجلیل از افراد و مجموعه های شاخص در حوزه اقتصاد مقاومتی دارد.

این جشنواره پنج شنبه ۲۸ دی ماه سال جاری ساعت ۹ و ۳۰ صبح در سالن خلیچ فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره اعطای نشان مقاومتی گلستان برگزار می‌شود

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.