مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از پیشرفت ۷۰ درصد عملیات احداث مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی شهر قم خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم از جذب ۸ هزار و ۲۹۹ مشترک گاز طبیعی در استان قم طی ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، مرتضی خوش‌لهجه در خصوص عملکرد ۹ ماهه این شرکت، اظهار کرد: از جذب ۸ هزار و ۲۹۹ مشترک گاز طبیعی در استان، ۶ هزار و ۹۹۸ مشترک متعلق به مناطق شهری و یک هزار و ۳۰۱ مشترک نیز متعلق به مناطق روستایی استان است.

به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، وی با اشاره به نصب یک هزار و ۸۰۴ علمک گاز طی نه ماه نخست سال جاری، تصریح کرد: با افزوده شده این تعداد علمک، مجموع شمار علمک‌های استان به ۱۸۵ هزار و ۲۳۰ علمک رسیده است.

خوش‌لهجه با بیان اینکه شمار مشترکین گاز طبیعی در استان قم طی یک سال گذشته با رشد ۲.۵ درصدی همراه بوده است، اظهار کرد: در حال حاضر مجموع شمار مشترکین گاز طبیعی استان قم در تمامی بخش‌ها ۴۵۵ هزار و ۲۴۷ مشترک است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق شهری و روستایی استان را به‌ ترتیب ۹۹.۵ و ۹۹.۳ درصد عنوان کرد و در ادامه افزود: قم از جمله استان‌هایی است که در منطقه سبز گازرسانی قرار دارد و تمام مناطق استان که از لحاظ قانونی مشمول گازرسانی می‌شوند؛ هم‌اکنون از این نعمت طبیعی بهره‌مند هستند.

خوش‌لهجه با تأکید بر اینکه رسالت اصلی شرکت گاز خدمت‌رسانی به تمامی مردم استان است، گفت: بر همین اساس، این شرکت در تلاش است تا با مساعدت مسئولان استانی و در چارچوب مصوبات، مجوزهای لازم را برای گازرسانی به تمامی نقاط محروم از گاز طبیعی استان را دریافت کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.