معاون استاندار گلستان عنوان کرد: افتتاح ۲۵۰ پروژه اولویت‌دار گلستان در سفر دوم هیئت دولت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان از بهره‌برداری ۲۵۰ پروژه اولویت‌دار به ارزش ۴۵ همت در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، سید محمد دهنوی ظهر شنبه ۲۳ دی‌ماه ۱۴۰۲ در آیین تبیین دستاوردها و تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان که در حسینیه ثارالله گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در سفر نخست رئیس جمهور به استان ۱۸ مصوبه عمرانی به ارزش ۱۲ هزار و ۳۴۷ میلیارد تومان به تصویب رسید که از این مبلغ ۴ هزار و ۲۲۲ میلیارد تومان تا قبل از سفر دوم محقق شد.

وی با اشاره به اینکه از سال ۱۴۰۱ فعالیت دبیرخانه سفر دوم در استان گلستان آغاز شد، افزود: اولویت ما در سفر رئیس جمهور به استان گلستان اتمام پروژه های نیمه تمام، پرداختن به پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالا و پرداختن به پروژه‌هایی که تا پایان دولت سیزدهم امکان تکمیل شدن داشته باشد، بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با بیان اینکه در دور دوم سفر رئیس جمهور بالغ بر ۲ هزار و ۶۵۰ نفر از مدیران، نماینده ولی فقیه، مسئولان و اعضای شورای تأمین به مدت یک‌ سال کوشیدند تا سفر به بهترین نحو محقق شود، افزود: حضور پرشور مردم و قدرشناسی آنها از خدمات دولت، شیرینی این سفر را دوچندان کرد.

دهنوی با توضیح اینکه ۵۰ دستگاه اجرایی با هزار و ۵۰۰ نفر ساعت، پروژه ها را مورد بررسی قرار دادند، گفت: بر اساس نظام اولویت گلستان ۲۵۰ پروژه اولویت دار به ارزش ۴۵ همت در سفر رئیس جمهور به استان به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول از حضور سه معاون رئیس‌جمهور، ۹ وزیر، بالغ بر ۲۰ معاون وزیر و ۸۳ مدیرکل ستادی به همراه رئیس جمهور در سفر دولت به استان گلستان خبر داد و افزود: بیش از ۲ هزار و ۸۴۰ نفر تلاش کردند تا سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان به بهترین نحو برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با اعلام اینکه استان گلستان تا پیش از دولت سیزدهم رتبه ۳۱ استفاده از صندوق ملی توسعه را داشت، تصریح کرد: با محقق شدن پروژه های دور دوم سفر، رتبه استان گلستان در استفاده از صندوق ملی توسعه به ۱۳ دهم کاهش می‌یابد که اتفاقی کم‌نظیر در تاریخ استان گلستان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.